03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

בחירת עורך דין

מאת: עו"ד טלי אויזרוביץ

בחירת משרד עורכי הדין המתאים ביותר לניהול הליך גירושין, עריכת צוואה, סכסוך ירושה או כל עניין אחר הינה המשימה החשובה ביותר אשר עומדת לפניכם. קיימים שיקולים רבים לבחירת עורך דין מתוך מגוון רב של עורכי דין המצויים בשוק. השיקול החזק מבין כולם הוא בחירתו של מי שיתאים בדיוק עבורך.

פגישת הכרות עם עורכי דין

פגישת הכרות ראשונה עם עורך דין היא המפתח לבחירה הנכונה. תחושת הבטן והתקשורת הנוצרת בין הלקוח לעו"ד היא השיקול המרכזי בבחירתו של זה או זאת שיתאימו בדיוק לך.

התקשורת בין עורך דין למרשו מתבטאת בהבנה של עורך דין לבעיה אשר מוצגת לפניו, יכולתו לנתח את הבעיה ולהציג לפניך את דרך הפתרון המתאימה ביותר, הבנה שלך כלקוח שעורך הדין יעשה כל שביכולתו להשיג עבורך את התוצאות הטובות ביותר ושהכימיה ביניכם טובה. תחושת הבטן בבחירת עורך דין אשר ניתן לסמוך עליו ולקבל ממנו שירות VIP הינה שיקול מנצח.

בחירה עיוורת של עורכי דין

בחירה "עיוורת" של עורך דין על סמך המלצה מחברים אחרים, ללא בדיקה דקדקנית האם מי שהומלץ לך עליו מתאים גם עבורך, עלולה להתברר כטעות. לא תמיד משרד עורכי דין זה אשר נתן מענה טוב בתחום מסוים, מומחה בתחום אשר נוגע בעניינך. תחום עורך דין דיני משפחה הוא תחום רחב ביותר ולא לכל משרדי עורכי דין בתחום זה בעלי מומחיות בכל תת נושא, לדוגמא עיסוק בתיק ירושה אינו דומה כלל לעיסוק בתיק גירושין או עריכת צוואה.

העלות אינה קובעת – השונות בעלויות שכירת שירות בין עורכי דין גדולה מאד ואינה מעידה בהכרח על ההצלחה של עורך דין בעבר או בתיק הספציפי העומד לפניך. במשרדים גדולים עם מספר רב של עובדים ומספר גדול מאד של תיקים, התיק שלך יכול להתנהל על ידי עורך דין לא מנוסה דיו, אשר עלול לעשות טעויות ולהסב נזק לך כלקוח.

לעיתים, בחירת עורך דין בעל משרד קטן ואינטימי המתמחה בתחום מסוים בלבד יכולה לעשות עבורך כלקוח את ההבדל, את ההרגשה הטובה ואת התוצאות המיטביות.

עורך דין דיני משפחה

עו"ד בתחום דיני משפחה משתנה בצורה דינאמית מאד ופסקי דין חדשנים אשר משנים הלכות ישנות הוא מקרה שבשגרה. עורכי דין אשר מתמחים בתחום דיני משפחה בלבד סביר להניח שיוכלו להתעדכן באופן שוטף בפסקי הדין החדשים, עורך דין מהתחום עתיד להשתתף בקורסים ולקרוא ספרות רבה מאשר משרד עורך דין העוסק במגוון נושאים משפטיים.

 

מאמרים מקצועיים נוספים

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support