03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

עורך דין צוואות

עורך דין צוואות יסייע לכם במגוון שירותים: החל מקיום צוואה, ביטול צוואה באמצעות התנגדות לצוואה ועד עריכת הצוואה בנוכחות עדים – משרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ, בעל ניסיון של מעל 20 שנה, ילווה אתכם לאורכו של הליך זה, טיפול באופן אישי על ידי עו"ד טלי אויזרוביץ בעצמה וזמינות מוגברת. מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולהתרשם מהניסיון ומהרקע המרשים של המשרד.

 

עורך דין צוואות: מידע חשוב

לאלו הצעירים מביננו המחשבה על העתיד יכולה להיות מפחידה מעט. בין אם מדובר בתכנון הפנסיה מקור תעסוקה בטוח וקבוע והיבטים אחרים – רבים מאתנו מתנהלים עם התחושה שיהיה אשר יהיה נוכל לנחות על הרגליים. עם זאת מדובר בצורת חשיבה מוטעית במיוחד כאשר מדובר בתכנון הצוואה שלנו. למעשה ככל שנוקפות השנים אנו צוברים יותר ויותר רכוש. בהתאם לכך כדי שנוכל להיות בטוחים כי האנשים הנכונים יקבלו רכוש זה מומלץ לנסח חוזה מחייב או במילים אחרות – הצוואה.

 

מקור המילה 'צוואה' מגיע מהפועל 'ציווי'. במילים אחרות הצוואה הינה מסמך משפטי מחייב בו אנו מצווים על מספר אנשים נבחרים לקבל את הרכוש שלנו – לאחר מותנו. בשל המידע הרגיש והחשוב במסמך זה יש להקפיד על כל פרט ופרט אותו אנו מכניסים אל תוך הצוואה. בנוסף, עלינו להבין היטב לא רק כיצד הצוואה תכתב אלא גם כיצד היא תצא אל הפועל ואם עולות סוגיות מיסוי מקרקעין המשפיעות על חלוקת העיזבון.

 

ישנם מספר סוגים של צוואות. ראשית, ישנה צוואה הנכתבת בכתב יד. כלומר מסמך זה נכתב כולו על ידי המצווה בכתב ידו עם תאריך וחתימה. בנוסף ישנה צוואה בפני עדים – צוואה הנערכת ומודפסת ע"י עורך דין צוואה ונחתמת בפני שני עדים המאשרים כי המצווה חתם על הצוואה בפניהם בעת ובעונה אחת וכי עשה זאת מרצון חופשי.

 

לפעול כעת – בשביל מחר בטוח

כולנו חוששים מהעתיד אך אין הוא בשליטתנו. בשל כך כאשר יגיע זמננו לחלוף מהארץ עלינו להבטיח כי רכושנו יחולק בקרב יקרינו. מעוניינים לנסח צוואה? לצורך כך מומלץ לפנות למשרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ. משרד זה אשר הוקם ב-2002 על ידי עורכת הדין טלי אויזרוביץ המתמחה בדיני משפחה וירושה: החל מצוואה וירושה, מינוי אפוטרופוס, אמנת האג, משמורת  ועד מזונות וחלוקת הון ורכוש בעת הליכי גירושין – אשמח לעמוד לרשותכם.

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

עורך דין צוואות

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support