מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

עורך דין ירושה

עורך דין ירושה יסייע לכם במגוון מצבים מורכבים: חוששים שמא הנפטר ניסח צוואה שאיננה בתוקף? מעוניינים לקבל את מלוא הירושה לה אתם זכאים? כך או כך, בזכות משרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ תקבלו את הסיוע הנדרש – והרבה מעבר. החל מניסוח הצוואה ועד קיומה בהתאם לבקשותיו של הנפטר אנו נייעץ ונלווה אתכם בכל שלב של ההליך. מוזמנים ליצור קשר עם עורכת הדין טלי אויזרוביץ ולקבוע פגישת ייעוץ.

לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך דין ירושה

כתיבת צוואה הינה מצב מורכב בו אנו מדמיינים עתיד רחוק בו לא ניקח יותר חלק. עם זאת מדובר בהבנת המציאות באופן מפוכח למדי. בשל כך רצוי לתכנן מוקדם ככל הניתן את האופן בו תרצו לחלק את הרכוש שלכם: החל מהבית בבעלותכם ועד תכשיטים וחפצים יקרי ערך אחרים יש להקפיד על חלוקת הרכוש באופן הוגן. מה קורה כאשר אין צוואה? וכיצד ניתן לקבל ירושה במצב זה? ישראלים רבים אינם מודעים לחוקים הרלוונטיים. לכן כאשר עולות שאלות קשות לאחר מותו של יקירכם יש לפנות אל עורך דין העוסק בענייני משפחה וירושה.

לאורך שיחת הייעוץ עורך הדין יסביר לכם, בין היתר, על דרגות הקרבה בכל הנוגע לזכאות לירושה. האם לנפטר ישנם ילדים? במידה ולא הירושה עוברת לקרובים מדרגה שנייה. במידה וגם הם אינם הירושה תעבור אל הסבים והסבתות של המוריש – הם הדרגה השלישית בדרגת הקרבה. במקביל לכל זאת עורך הדין יסביר לכם על זכאותם של בני הזוג לקבלת חלקם בירושה.

זכאות לירושה – בליווי המומחים

קיימת צוואה בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בעל פה או צוואה אשר התבצעה לפני נוטריון? או שמא אין צוואה כלל? כך או כך יש לפנות אל עורך דין אשר יעזור לכם לקבל את זכויות הירושה. האם ישנה התנגדות לצוואה? זקוקים למתן צו ירושה? עורכת הדין טלי אויזרוביץ תשמח להעניק לכם שירותים אלו ועוד. עו"ד טלי אויזרוביץ מומחית בדיני משפחה בעלת ניסיון בייצוג בבית המשפט בסכסוכי ירושה והתנגדות לצוואה.

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

עורך דין ירושה

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support