03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה מתמחה במגוון תחומי עיסוק: החל מחלוקת ההון והרכוש בין בני הזוג הנפרדים, קביעת דמי המזונות עבור האישה והילדים, ניסוח הסכמי ממון וגירושין וייצוג בערכאות השונות. כדי לנהל את הליך הגירושים היטב בפן המשפטי מומלץ לעשות זאת עם משרד עורכת דין קורן-אויזרוביץ. משרד זה אשר יוסד בשנת 2002 ע"י עו"ד טלי אויזרוביץ בעל מומחיות בדיני משפחה ומחזיק בניסיון ובפרקטיקה מעל 20 שנה, בידע מקצועי משפטי וכלכלי מעמיק ובניסיון רב בליטיגציה והופעות בדיונים בבית המשפט ובית הדין הרבני.

 

עורך דין לענייני משפחה: ללוות את הליך הגירושין כראוי

רבים מאתנו מתחתנים מתוך אהבה ותקווה כי קשר זה יחזיק מעמד. עם זאת, חלומות לחוד ומציאות לחוד שכן זוגות רבים בוחרים להתגרש לאחר פרק זמן מסוים. לאורך תהליך מורכב זה מומלץ לקבל את שירותיו של עורך דין מומחה בענייני משפחה. כך תוכלו לקבל את השירות המקיף ביותר:

 

  • מזונות ילדים – הליך גירושין בין בני זוג הוא איננו קל. עם זאת כאשר לבני הזוג ישנם ילדים משותפים הקושי עולה מספר דרגות. כדי לסיים פרק זה בחייכם תוך שמירה על טובתם של הילדים יש לקבוע האם בכלל יהיו דמי מזונות עבורם וכמה או שלא תהיה העברת דמי מזונות ילדים. דמי המזונות לילדים נקבעים לפי מספר פרמטרים: צרכיהם של הילדים, גילאי הילדים, הכנסתו של האב והאם מכל המקורות וזמני השהות של הילדים עם כל הורה.

 

  • חלוקת הון ורכוש – לאורך חייהם המשותפים בני הזוג צוברים נכסים מגוונים: החל מקבלת ירושה, קצבאות נכות, גמלה פנסיונית, דירה, מניות, אופציות, עסק, חברה בע"מ, שבח של נכסים מלפני הנישואין, שיתוף בדירה שהיתה בבעלות צד אחד מלפני הנישואין ועוד – לאורך שנות נישואיהם זוגות רבים זכאים לכספים רבים; רכוש אותו הם ייאלצו לחלק כראוי בבוא היום אם יחליטו להתגרש. אכן מומלץ לחלק הטבות כלכליות אלו ואחרות שווה בשווה ובאופן הוגן. עם זאת ישנם זוגות לפני פרידה המגיעים לסכסוכים קשים. במצבים של מחלוקות כספיות בין שני הצדדים מומלץ לפנות אל עורכי דין המתמחים בנושאים אלו.

 

לסיים את זה יפה בעזרת עורך דין לענייני משפחה

כאשר האהבה נגמרת מדובר בשלב לא פשוט עבור בני זוג נשואים; שלב אותו יש לסיים יפה ולנסח הסכם גירושין הוגן. יש לכם ילדים משותפים? צברתם יחדיו רכוש רב? כדי להגיע אל עמק השווה פנו אל משרד עורכת הדין טלי אויזרוביץ בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בייצוג בבית המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים המכירה את דעת השופטים על הסוגיות השונות ואת כול המהלכים והטענות וסיכוייהם להתקבל.

זקוקים לסיועם של עורכי דין לענייני משפחה? משרד עורכת דין קורן-אויזרוביץ, אשר נוסד ב-2002 על ידי עורכת הדין טלי אויזרוביץ, בעלת ניסיון מעל 20 שנה, מתמחה במגוון תחומי עיסוק בענייני משפחה כדוגמת הליכי גירושין – על כל המשתמע מכך: החל מדמי מזונות עבור האישה והילדים, מזונות במשמורת משותפת, חלוקת ההון המשותף שנצבר ועד אמנת האג וחטיפת ילדים, עורכת הדין אויזרוביץ תעניק לכם טיפול מקצועי מיומן ומנוסה באופן אישי בעצמה עם זמינות גבוהה ללקוח.

 

עורכי דין לענייני משפחה: השלבים העיקריים בעת הליך גירושין

איבדתם אמון בבן או בת הזוג? חוששים שמיהרתם להתחתן ואין כל חיבור ביניכם? ההבנה כי גירושין הם הצעד המתבקש הבא היא איננה קלה. כדי לפעול כראוי אל תחכו עוד דקה אחת – צרו קשר בהקדם לייעוץ עם עורכי דין מקצועיים המתמחים בדיני משפחה:

 

  • פגישת ייעוץ עם עורך הדין – חשיבותה של פגישה זו היא עצומה שכן היא מאפשרת ללקוח להבין את מקור ההתלבטות, לאמוד את ההשפעה הכלכלית העתידית והמעשית של גירושין על חייו וחיי ילדיו והאם מדובר במסלול המתאים לו. במידה והתשובה היא חיובית יהיה עליכם לשוחח עם עורך הדין על אסטרטגיית הפעולה. למה הכוונה? יהיה צורך לדון בעילה לגירושין, האם מומלץ לפנות אל בית הדין הרבני או אל בית המשפט לענייני משפחה, להעריך מה יהיה סכום המזונות ואיך יחולק הרכוש לצד היבטים חשובים אחרים.

 

  • חלוקת הרכוש – בין אם מדובר בחסכונות, חשבונות בנק, דירה, עסק, מניות, אופציות, פנסיה, נכס קריירה, מוניטין, חברה בע"מ או פירוק שיתוף במשק ונחלה, כאשר בני זוג דנים בחלוקת הרכוש וההון המשותף שצברו ייתכן ויעלו מחלוקות בנוגע לזכאות לכספים מסוימים או לגבי חלוקת הנכסים. עורך דין בעל ניסיון בייצוג מומחה בענייני משפחה ייצג ויפעל בהיבטים אלו.

 

עורך דין לענייני משפחה שיעזור להגיע להבנות ולהיפרד בכבוד

לצד חלוקת ההון והרכוש המשותף יהיה עליכם גם להגיע להסדר בנוגע לדמי מזונות לילדים, המשמורת וזמני השהות לצד היבטים חשובים אחרים. כדי להגיע להסכם הגירושין המקיף והמיטיב ביותר עבורכם כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל משרד עורכת דין קורן-אויזרוביץ. עו"ד אויזרוביץ מחזיקה בידע ובניסיון של מעל 20 שנה בכל הנוגע לדיני משפחה. בנוסף הטיפול המשפטי נעשה באופן אישי על ידי עו"ד אויזרוביץ בעצמה והיא משתמשת בניסיון והפרקטיקה שרכשה בייצוג בבתי המשפט ובתי הדין הרבניים לצד ההשכלה הגבוהה שרכשה באוניברסיטת חיפה – שני התארים: במשפטים ובכלכלה.

 

עורך דין משפחה

עורך דין משפחה יסייע ללקוחותיו במגוון תחומים: החל מחלוקת הון ורכוש בעת הליכי גירושין, גילוי הרכוש המוסתר, ייצוג בהוכחת המעמד כידועים בציבור, הגשת תביעה להתנגדות לצוואה ועוד. בין אם מדובר בהליך כזה או אחר, עורכת הדין טלי אויזרוביץ תשמח לסייע לכם בכל פנייה, התלבטות וצורך בייצוג משפטי. מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבוע פגישת ייעוץ.

 

עורך דין משפחה: לקבל סיוע במגוון תחומים

עורך דין המתמחה בענייני משפחה מעניק שירותים במגוון תחומי עיסוק:

  • ירושות וצוואות – במסגרת המציאות בה אנו חיים, אנשים רבים מנסחים צוואה; מסמך חשוב המציין כי לאחר פטירתו אדם זה מוריש את רכושו לקרובי משפחה, חברים ועוד. מעוניין להתנגד לצוואה? האם קופחו זכויותיך על ידי היורשים האחרים? מעוניינים לממש את העיזבון של הנפטר ולקבל צו ירושה? מתכננים להתנגד לצוואה של הבעל, האישה או הידועה בציבור? האם המצווה פעל תחת השפעה בלתי הוגנת? כדי לפעול כשורה עליכם להסתייע בשירותיו של עורך דין מומחה בענייני משפחה וירושה. לצד בירור הזכויות על הזכאות לקבלת הירושה, עורכי דין אלו יסייעו לכם גם בניסוח עריכת צוואה, הגדרתם של היורשים והרכוש וייפנו לייעוץ במיסוי במידה ומזהים כי הדבר נדרש בהתאם לכמות וסוג ההון.

 

  • ידועים בציבור – בני זוג המבקשים לקבל זכויות כתוצאה מהכרה כידועים בציבור הינם פרטנרים המנהלים חיים משותפים לכל דבר – בדומה לבעל ואישה: החל מניהול משק בית משותף, מגורים משותפים – גם אם הם חלקיים ועוד. כדי לקבל את זכויותיכם ברכוש כידועים בציבור מומלץ לפנות אל עורך דין המתמחה בעיסוק זה. חשוב לציין כי מסלול ההכרה בשיתוף רכוש של ידועים בציבור מיועד למגוון קבוצות באוכלוסייה שלא היו מעוניינים או לא יכלו להינשא: החל מחסרי דת, זוגות חד-מיניים ועד כהן וגרושה. 

 

עורך דין משפחה שמציע ליווי וייצוג מקצועי

מעוניינים לנסח צוואה ולהכריז על היורשים? מעוניינים בצו ירושה או להתנגד לצוואה? מחפשים הכרה בזכויותיכם מכוח חזקת השיתוף כידועים בציבור? כדי לקבל ליווי וייצוג משפטי מקיף בתחומים אלו ועוד מומלץ לפנות אל משרד עורכת הדין טלי אויזרוביץ. משרד זה אשר הוקם ב-2002 על ידי עו"ד טלי אויזרוביץ, בעלת ניסיון מעל 20 שנה, יעניק לכם ייעוץ מקצועי מלא בתחום דיני המשפחה, תקבלו טיפול משפטי באופן אישי מעו"ד טלי אויזרוביץ עצמה וייצוג בערכאות השונות תוך זמינות גבוהה ללקוח.

 

עורך דין משפחה מומלץ

על פי מה נקבע עורך דין משפחה מומלץ? ישנם מספר פרמטרים הקובעים זאת: החל מבקיאות משפטית, כימיה עם עורך הדין, ניסיון רב שנים וככול שגבוה יותר כך יותר טוב והמלצות חיוביות מהסביבה הקרובה וכמובן – טיפול באופן אישי וזמינות ללקוח. כל זאת ועוד תוכלו לקבל ממשרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ טלי. משרד זה אשר הוקם על ידי עורכת הדין טלי אויזרוביץ; עו"ד בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בייצוג בענייני משפחה וירושה המחזיקה בבקיאות רחבה בכול התחומים של הליך הגירושין כגון מזונות ילדים במשמורת משותפת, מזונות ילדים במשפחות עתירות הון, חלוקת הרכוש ופירוק השיתוף. בנוסף, עורכת דין אויזרוביץ בעלת הבנה פיננסית מעמיקה (בעלת תואר ראשון בכלכלה) הנדרשת בחלוקת הרכוש וגילויו המלא, ייצוג בהליכי אמנת האג, חטיפת ילדים, תביעה להגירה עם ילדים לחו"ל, מינוי אפוטרופוס והתנגדויות לצוואות ונושאי הירושה. מוזמנים ליצור איתי קשר בהקדם.

 

כיצד יש לבחור עורך דין משפחה מומלץ

על עורכי דין מקצועיים בתחום דיני משפחה להחזיק במספר תכונות חשובות:

  • רקע וידע משפטי רחב – לצד ההשכלה הגבוהה הרלוונטית על עורכי הדין לענייני משפחה להפגין בקיאות במגוון החוקים וההלכות הרלוונטיות למקרה שלכם וכן בפרקטיקה הנוהגת בבתי המשפט. במילים אחרות בין אם אתם מעוניינים להתגרש, לנסח צוואה או לזכות בירושה, לקבל הכרה כידועים בציבור או לבטל מזונות במשמורת משותפת, על מומחים אלו לעמוד מאחורי המוניטין שלהם – ולהעניק לכם את הטיפול המשפטי הרחב המתקדם והמקצועי ביותר.

 

  • טיפול באופן אישי וזמינות גבוהה ללקוחות – מרבית האנשים הפונים אל עורכי דין המתמחים בענייני משפחה עושים זאת בשל נסיבות חיים לא פשוטות כלל. בשל כך עליך קודם כול לדעת מיהו עורך הדין שיטפל בך במשרד ולוודא את רמת ניסיונו ומקצועיותו. בנוסף על עורכי דין אלו לגלות רגישות ויכולת הקשבה בעת פגישתם עם לקוחותיהם. כך ניתן יהיה לבסס קשרי אמון וכמובן – להתחיל לבנות את אסטרטגיית הפעולה המיטיבה ביותר עבור הלקוח. בנוסף על עו"ד להיות זמין ללקוח תוך זמן סביר בעת ההתלבטויות השונות במצב המשברי החדש בחייו.

 

  • תשלום – זקוקים לשירותי גישור? מעוניינים להתחיל בהליכי גירושין? ישנו מגוון שיקולים המשפיע על התשלום שתתנו לעורך הדין: החל מאופי הטיפול המשפטי לצד הניסיון והמומחיות של עורך הדין.

 

ליווי משפטי מהמעלה הראשונה ע"י עורך דין משפחה מומלץ

עורך דין לענייני משפחה מומלץ נמדד לפי מספר קריטריונים ואין ספק שבכולם עומדת עו"ד טלי אויזרוביץ. לצד ניסיון פרקטי בן מעל 20 שנה בייצוג בבתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים וטיפול בתיקיי גירושין וירושה, ניסיון עליו מתבסס המוניטין הגבוה שלה, היא אף דוגלת במצוינות ומטפלת באופן אישי בתיק. הדגש הוא על טובת הלקוח תוך ליווי משפטי מהמעלה הראשונה.

 

עורך דין דיני משפחה

עורך דין דיני משפחה בעל מומחיות במגוון תחומי עיסוק הכוללים בין היתר קבלת הכרה בזכויות כידועים בציבור. מעוניינים להקים בית משותף בישראל? בין אם ביכולתכם לעבור דרך הרבנות ובין אם לאו מומלץ לפנות אל משרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ. עורכת הדין אויזרוביץ עוסקת בעריכת דין מאז 1998, ייסדה את המשרד בשנת 2002, משרד המחזיק בניסיון מעל 20 שנה וברקע המקצועי הנדרש לצורך ייצוג וליווי בענייני משפחה; תחומי עיסוק הכוללים כמובן גם סיוע לזוגות המעוניינים לקבל הכרה בזכויותיהם כידועים בציבור. מוזמנים ליצור קשר עם עורכת הדין אויזרוביץ ולקבוע פגישת ייעוץ בהקדם.

 

עורך דין דיני משפחה: לקבל הכרה כידועים בציבור

הקמת בית בישראל היא, ללא ספק, שאיפה חיובית. לצד זוגות רבים העוברים דרך הרבנות כדי להגשים את חלומם ולהתחתן, ישנם זוגות הפונים לנתיב אחר: ידועים בציבור. למה הכוונה ב'ידועים בציבור? מדובר בזוגות אשר לא נישאו המחזיקים ומנהלים יחדיו משק בית כזוג נשוי לכל דבר.

לצד הזוגות אשר בוחרים לא להתחתן ברבנות אלא לקבל הכרה כידועים בציבור ישנם זוגות רבים אשר אינם יכולים להתחתן דרך הרבנות בישראל. באילו קבוצות באוכלוסייה מדובר? החל מזוגות חד-מיניים, זוגות חסרי דת, זוגות אשר יהדותם מוטלת בספק, זוג כהן וגרושה ועוד. אכן זוגות אלו אינם יכולים להינשא כדת וכדין אך הם יכולים להגיש בקשה להכרה כידועים בציבור לצורך עניין מסוים או לחתום על הסכם ממון אשר מאושר בבית המשפט. מבחינה משפטית הסכם זה מאפשר להם ליהנות מזכויות רבות מתוקף היותם ידועים בציבור.

לצורך הכרה זו יש לנסח הסכם ממון. חשיבותו של הסכם זה נמצאת בראש ובראשונה בתוקף שהוא מעניק למערכת היחסים של בני הזוג – במיוחד אם הם ייפרדו בעתיד. כלומר במקום להשקיע מאמצים וכסף לעורכי דין במלאכת ההוכחה על כך שהנכם ידועים בציבור וכי חלקתם יחדיו רכוש הרי שבזכות הסכם הממון אתם תקבעו בעצמכם את החלוקה שלו.

אם אין לכם הסכם ממון של ידועים בציבור ונפרדתם (פירוד או חס וחלילה מוות) תצטרכו הכרה והצהרה מאת בית המשפט במעמדכם כבני זוג לצורך עניין וזכות מסוימת שהנכם זכאים לה כבן זוג.

לצאת לדרך חדשה בעזרת עורך דין דיני משפחה

מעוניינים להתחיל בדרך זוגית חדשה? אם אינכם מעוניינים לעבור ברבנות או שמא אינכם רשאים לעשות זאת מסלול ידועים בציבור הינו מומלץ שכן בזכותו תוכלו להקים תא משפחתי בארץ לנהל משק בית משותף וליהנות מזכויות רבות בדומה לזוגות נשואים. לשם כך נחוץ לכם הסכם ממון וצוואה. אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ. עו"ד אויזרוביץ תייעץ לכם בכל הנוגע להסכם הממון תערוך את הסכם הממון והצוואה לבני הזוג הידועים בציבור – ושתזכו לאריכות חיים יחד!

 

עורכי דין דיני משפחה

מחפשים בגוגל את הביטוי: עורכי דין דיני משפחה? בין אם אתם מתכננים להתגרש, מעוניינים לקבל הכרה בזכויות השיתוף כידועים בציבור או שמא תרצו לכתוב צוואה או התנגדות לצוואה של קרוב, בזכות עורכת הדין טלי אויזרוביץ תוכלו לקבל את הטיפול המשפטי והייצוג המקצועי ביותר ובאופן אישי ע"י עורכת דין אויזרוביץ בעצמה. מוזמנים ליצור עמי קשר עוד היום ולקבוע את פגישת הייעוץ הראשונה.

 

עורכי דין דיני משפחה: לפתור סכסוכים משפחתיים

דיני משפחה הינם ענף משפטי רחב היקף; ענף משפטי המטפל במגוון תחומי עיסוק:

  • גירושין: חלוקת הון ורכוש, דמי מזונות לילדים ולאישה, משמורת הילדים וזמני שהות, כתובה.
  • אמנת האג: טיפול משפטי הנוגע לחטיפות ילדים ולהגירה לחו"ל.
  • הסכם ממון בטרם הנישואין או במהלכם, הסכם גירושין.
  • ידועים בציבור, הסכמי ממון לידועים בציבור.
  • ירושות וצוואות, בקשה לצו ירושה או צו קיום צוואה, ייצוג בהתנגדות לצוואה, ניהול עיזבון.
  • הליכי גישור, ליווי ביישוב סכסוך.
  • אפוטרופסות על חסויים – בקשה למינוי אפוטרופוס.

 

זקוקים לסיוע משפטי באחד מהתחומים הבאים? ראשית, עליכם לחפש את מומחי המשפט האמינים, המנוסים והמקצועיים ביותר. תהליך חיפוש זה כולל, לדוגמא, קבלת המלצות מהסביבה הקרובה. בת דודה התגרשה לאחרונה מבעלה? חברים טובים ניסחו צוואה? עורכי דין מכירים אנשי מקצוע טובים. עמית לעבודה נעזר במגשר בעת סכסוך עם גרושתו? בזכות המלצות אלו תוכלו לקבל חוות דעת אמינה ממקור ראשון על טיב עורך הדין. במקביל לכך מומלץ להסתייע באתרי האינטרנט ובדפים העסקיים. למה הכוונה? פלטפורמות אלו ואחרות מציגות את הרקע של עורכי הדין, הניסיון שלהם כמו גם פרטי מידע נוספים וחשובים, כגון תארים נוספים, רמת ההשכלה וזמינות וטיפול באופן אישי.

לאחר תהליך זה, תוכלו לפנות אל משרד עורכי הדין ולקבוע עמם פגישת ייעוץ. לאורך פגישה זו, תציגו את סיפורכם שיכלול את העובדות של מקורות ההכנסה והרכוש המשפחתיים את היחסים במשפחה ועוד לצד ההתלבטויות השונות שלכם. בהתאם לכך שיחה זו תוביל אתכם לדעת מה היא  הפעולה המתאימה שיש לנקוט ומה הטיפול המשפטי הנחוץ.

 

עורכי דין דיני משפחה שיודעים להיטיב עם הלקוח

סכסוכים משפחתיים יכולים להביא לעוגמת נפש אך ניתן לפתור אותם ביעילות: עורכת הדין אויזרוביץ הינה מומחית בדיני משפחה. למעשה משרד זה אשר נוסד בשנת 2002 על ידי עורכת הדין טלי אויזרוביץ, מחזיק במוניטין גבוה ובמצוינות מקצועית ומדורג כמשרד מוביל בתחום דיני המשפחה. החל מניהול תיקי גירושין, ליווי בהליכי גישור וחתירה להסכם הוגן במו"מ עם הצד שכנגד ועד ייצוג והגנה בבית המשפט או בית הדין – תעמוד לצדכם עו"ד אויזרוביץ.

 

עורך דין לענייני משפחה הכי טוב בארץ

אם אתם מחפשים עורך דין לענייני משפחה הכי טוב בארץ קבלו את ההמלצה הבאה: משרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ טלי. משרד זה עוסק במגוון תחומי דיני משפחה והמעמד האישי: החל מחלוקת הון ורכוש, פירוק השיתוף במקרקעין, מזונות ילדים, מזונות ילדים במשמורת משותפת, הסכמי ממון, משמורת וזמני שהות, תביעות לטיפול בניכור הורי, אמנת האג, הגירה עם ילדים לחו"ל לצד ניסוח צוואות, בקשה לצו קיום ירושה וצוואה וייצוג בהתנגדות לצוואה כמו גם סיוע בהכרה בזכויות ידועים בציבור ובקשה למינוי אפוטרופוס – עורכת הדין אויזרוביץ מחזיקה בניסיון רב, כאשר לאורך 20 השנים האחרונות היא מלווה בעצמה ובאופן אישי מגוון לקוחות תוך שימוש בידע מעמיק בתחום המשפטי ובתחום החשבונאי כלכלי (בעלת תואר B.A בכלכלה). זאת תוך שימוש בתובנות שצברה מפרקטיקה רבת שנים של ייצוג והופעה בפני בית המשפט למשפחה ובתי הדין הרבניים. אשמח לעמוד לרשותכם לצורך ייעוץ ליווי וייצוג בבית המשפט ובית הדין הרבני.

 

תהליך החיפוש אחר עורך דין לענייני משפחה הכי טוב בארץ

כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים בחלומות שונים ומגוונים: עבור אחד מדובר ברכישת השכלה עבור אחר מדובר במציאת עבודה מרשימה ומוכבדת. עם זאת על דבר אחד אין עוררין: הקמת משפחה היא בגדר ערך עליון עבור רבים מאתנו. החל ממציאת הפרטנר הזוגי המתאים עבורנו ילדים משותפים המשקפים את האהבה שלנו ועד רכישת בית ורכוש נוסף – פרמטרים אלו ואחרים יוצרים סביבה נעימה ומזמינה; מקלט בטוח אליו נרצה לחזור מדי ערב בשמחה.

 

עם זאת, במקרים רבים התמונה השמחה של חיי משפחה שלמים ואוהבים נסדקת. חוששים שבן או בת הזוג בוגד? חוששים שמא יחטפו את ילדיכם? רוצים לנסח צוואה ולהוריש את רכושכם היקר לאנשים מסוימים? מישהו לקח מכם את זכויותיכם לירושה? כדי לפתור את ההתלבטות והחששות, מומלץ לפנות אל עורך דין מנוסה מומחה בענייני משפחה. השלב הראשון בעת החיפוש אחר עורך דין מנוסה ובעל מוניטין גבוה הוא פנייה אל הסביבה הקרובה וקבלת חוות דעתם האישית וכן בדיקה כי לעורך הדין רקע אקדמי של מצויינות וניסיון רב בטיפול בתיקיי משפחה וייצוג בבתי המשפט הנותנים פרקטיקה והבנה מעמיקה שאין לה תחליף.

 

הטיפול המשפטי המקצועי ביותר

מיהו עורך הדין הטוב ביותר העוסק בדיני משפחה? ישנם קריטריונים רבים שיסבירו זאת, עם זאת, בראש ובראשונה עליכם לבחור בעורך דין בעל ניסיון של שנים אשר ימנע מכם מפחי נפש מיותרים במהלך ההליך. כן חשוב לראות כי הוא אדם המתאים לכם ושהמלצותיו מתאימות לערכים שלכם, וכן לוודא כי תקבלו את הטיפול מעורך הדין המנוסה ולא מעורך דין צעיר אשר עובד במשרדו. כן חשוב כי עורך הדין יהיה זמין לשאלותיכם וההתלבטויות החדשות שיעמדו בפניכם במצב החדש וייתן לכם מענה תוך זמן סביר. בנוסף עליו לדון איתכם על מורכבות התיק וסיכוייו. מעבר לכך יהיה עליו לייעץ לכם בנוגע לאסטרטגיית הייצוג והטענות ועוד. כדי לקבל את השירות המקצועי והמקיף ביותר מומלץ להגיע למשרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ טלי; עו"ד בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום דיני המשפחה והייצוג בבתי המשפט ובית הדין הרבני אשר מטפלת בתיק באופן אישי בעצמה.

 

עורך דין דיני משפחה: לקבל הכרה כידועים בציבור

עורך דין דיני משפחה מתמחה במגוון תחומי עיסוק הכוללים, בין היתר, קבלת הכרה כידועים בציבור. מעוניינים להקים בית משותף בישראל? בין אם ביכולתכם לעבור דרך הרבנות ובין אם לאו, מומלץ לפנות אל משרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ. משרד זה, הפועל מאז 2002, מחזיק בניסיון וברקע הנדרש לצורך טיפול בענייני משפחה; תחומי עיסוק הכוללים כמובן גם סיוע לזוגות המעוניינים לקבל הכרה כידועים בציבור. מוזמנים ליצור איתי קשר ולקבוע פגישת ייעוץ בהקדם.

 

הקמת בית בישראל היא, ללא ספק, שאיפה חיובית. לצד זוגות רבים העוברים דרך הרבנות כדי להגשים את חלומם ולהתחתן, ישנם זוגות הפונים לנתיב אחר: ידועים בציבור. למה הכוונה ב'ידועים בציבור? מדובר בזוגות אשר לא נישאו המחזיקים ומנהלים יחדיו משק בית כזוג נשוי לכל דבר.

לצד הזוגות אשר בוחרים לא להתחתן ברבנות אלא לקבל הכרה כידועים בציבור, ישנם זוגות רבים אשר אינם יכולים להתחתן דרך הרבנות בישראל. באילו קבוצות באוכלוסייה מדובר? החל מזוגות חד-מיניים, זוגות חסרי דת, זוגות אשר יהדותם מוטלת בספק, זוג כהן וגרושה ועוד. אכן, זוגות אלו אינם יכולים להינשא כדת וכדין, אך הם יכולים להגיש בקשה להכרה כידועים בציבור. לצורך עניין מסוים או לחתום על הסכם ממון אשר מאושר בבית המשפט. מבחינה משפטית, הסכם זה מאפשר להם ליהנות מזכויות רבות מתוקף היותם ידועים בציבור.

לצורך הכרה זו יש לנסח הסכם ממון. חשיבותו של הסכם זה נמצאת, בראש ובראשונה, בתוקף שהוא מעניק למערכת היחסים של בני הזוג – במיוחד אם הם ייפרדו בעתיד. כלומר, במקום להשקיע מאמצים במלאכת ההוכחה על כך שהנכם ידועים בציבור וכי חלקתם יחדיו רכוש, בזכות הסכם הממון אתם תקבעו בעצמכם את החלוקה שלו.

אם אין לכם הסכם ממון של ידועים בציבור ונפרדתם (פירוד או חס וחלילה מוות), תצטרכו הכרה והצהרה מאת בית המשפט במעמדכם כבני זוג לצורך עניין וזכות מסוימת שהנכם זכאים לה כבן זוג.

 

להקים בית בישראל

מעוניינים להתחיל בדרך זוגית חדשה? אם אינכם מעוניינים לעבור ברבנות או שמא אינכם רשאים לעשות זאת, מסלול ידועים בציבור הינו מומלץ, שכן בזכותו תוכלו להקים תא משפחתי בארץ, לנהל משק בית משותף וליהנות מזכויות רבות בדומה לזוגות נשואים. לשם כך, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין קורן-אויזרוביץ. עו"ד אויזרוביץ תייעץ לכם בכל הנוגע להסכם ממון ואף עריכת צוואה לבני הזוג – ושתזכו לאריכות חיים!

 

עורך דין לענייני משפחה: ללוות את הליך הגירושין כראוי

עורך דין לענייני משפחה מתמחה במגוון תחומי עיסוק: החל מחלוקת ההון והרכוש בין בני הזוג הנפרדים, קביעת דמי המזונות עבור האישה והילדים, ניסוח הסכמי ממון וגירושין וייצוג בערכאות השונות. כדי לנהל את הליך הגירושים היטב בפן המשפטי, מומלץ לעשות זאת עם משרד עורכי דין קורן-אויזרוביץ. משרד זה, אשר הוקם בשנת 2002 ע"י עו"ד טלי אויזרוביץ, מתמחה בדיני משפחה ומחזיק בניסיון, בפרקטיקה רבת שנים, בידע מקצועי, משפטי וכלכלי מעמיק ובניסיון רב בליטיגציה והופעות בדיונים בבית המשפט ובית הדין הרבני.

 

רבים מאתנו מתחתנים מתוך אהבה ותקווה כי קשר זה יחזיק מעמד. עם זאת, חלומות לחוד ומציאות לחוד, שכן זוגות רבים בוחרים להתגרש לאחר פרק זמן מסוים. לאורך תהליך מורכב זה, מומלץ לקבל את שירותיו של עורך דין מומחה בענייני משפחה. כך, תוכלו לקבל את השירות המקיף ביותר:

  • מזונות ילדים – הליך גירושין בין בני זוג הוא איננו קל. עם זאת, כאשר לבני הזוג ישנם ילדים משותפים, הקושי עולה מספר דרגות. כדי לסיים פרק זה בחייכם, תוך שמירה על טובתם של הילדים, יש לקבוע האם בכלל יהיו דמי מזונות עבורם. דמי המזונות לילדים נקבעים לפי מספר פרמטרים: צרכיהם של הילדים, גילאי הילדים, הכנסתו של האב והאם מכל המקורות וזמני השהות של הילדים עם כל הורה.
  • חלוקת הון ורכוש – לאורך חייהם המשותפים, בני הזוג צוברים נכסים מגוונים: החל מקבלת ירושה, קצבאות נכות, גמלה פנסיונית, דירה מניות, עסק, חברה ועוד – לאורך שנות נישואיהם, זוגות רבים זכאים לכספים רבים; רכוש אותו הם ייאלצו לחלק כראוי בבוא היום אם יחליטו להתגרש. אכן, מומלץ לחלק הטבות כלכליות אלו ואחרות שווה בשווה ובאופן הוגן. עם זאת, ישנם זוגות לפני פרידה המגיעים לסכסוכים קשים. במצבים של מחלוקות כספיות בין שני הצדדים, מומלץ לפנות אל עורכי דין המתמחים בנושאים אלו.

 

לסיים את זה יפה

כאשר האהבה נגמרת, מדובר בשלב לא פשוט עבור בני זוג נשואים; שלב אותו יש לסיים יפה ולנסח הסכם גירושין הוגן. יש לכם ילדים משותפים? צברתם יחדיו רכוש רב? כדי להגיע אל עמק השווה, יש לפנות אל משרד עורכת הדין טלי אויזרוביץ. אנו מתמחים בדיני משפחה, ירושה ואף מעניקים ייצוג בליטיגציה אל מול הערכאות השונות – בתי המשפט וביצ הדין הרבני.

 

עורך דין משפחה: לקבל סיוע במגוון תחומים

עורך דין משפחה יסייע ללקוחותיו במגוון תחומים: החל מחלוקת הון ורכוש בעת הליכי גירושין, גילוי הרכוש המוסתר, ייצוג בהוכחת המעמד כידועים בציבור, הגשת תביעה להתנגדות לצוואה ועוד. בין אם מדובר בהליך כזה או אחר, עורכת הדין טלי אויזרוביץ תשמח לסייע לכם בכל פנייה, התלבטות וצורך בייצוג משפטי. מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבוע פגישת ייעוץ.

 

עורך דין המתמחה בענייני משפחה מעניק שירותים במגוון תחומי עיסוק:

  • ירושות וצוואות – במסגרת המציאות בה אנו חיים, אנשים רבים מנסחים צוואה; מסמך חשוב המציין כי לאחר פטירתו, אדם זה מוריש את רכושו לקרובי משפחה, חברים ועוד. מעוניין להתנגד לצוואה? האם קופחו זכויותיך על ידי היורשים האחרים? מעוניינים לממש את העיזבון של הנפטר ולקבל צו ירושה? מתכננים להתנגד לצוואה של הבעל, האישה או הידועה בציבור? האם המצווה פעל תחת השפעה בלתי הוגנת? כדי לפעול כשורה, עליכם להסתייע בשירותיו של עורך דין המתמחה בענייני משפחה וירושה. לצד בירור הזכויות על הזכאות לקבלת הירושה, עורכי דין אלו יסייעו לכם גם בניסוח כתיבת צוואה, הגדרתם של היורשים והרוכש ייפנו לייעוץ במיסוי במידה ומזהים כי הדבר נדרש בהתאם לכמות וסוג ההון.
  • ידועים בציבור – בני זוג המבקשים לקבל זכויות כתוצאה מהכרה כידועים בציבור הינם פרטנרים המנהלים חיים משותפים לכל דבר – בדומה לבעל ואישה. החל מניהול משק בית משותף, מגורים משותפים – גם אם הם חלקיים ועוד, כדי לקבל את זכויותיכם ברכוש כידועים בציבור, מומלץ לפנות אל עורך דין המתמחה בעיסוק זה. חשוב לציין כי מסלול ההכרה בשיתוף רכוש של ידועים בציבור מיועד למגוון קבוצות באוכלוסייה שלא רצו או לא יכולים להינשא: החל מחסרי דת, זוגות חד-מיניים ועד כהן וגרושה.

 

ליווי וייצוג מקצועי

מעוניינים לנסח צוואה ולהכריז על היורשים? מעוניינים בצו ירושה או להתנגד לצוואה? מחפשים הכרה בזכויות השיתוף כידועים בציבור? כדי לקבל ליווי וייצוג משפטי מקיף בתחומים אלו ועוד, מומלץ לפנות אל משרד עורכת הדין טלי אויזרוביץ. משרד זה, אשר הוקם ב-2002 על ידי עו"ד טלי אויזרוביץ, יעניק לכם ייעוץ מקצועי מלא בתחום דיני המשפחה, טיפול באופן אישי, ייצג אתכם בערכאות השונות כמו גם יהיה זמין לכם בתקופות הקשות בחייכם.

 

כיצד יש לבחור עורך דין משפחה מומלץ

על פי מה נקבע עורך דין משפחה מומלץ? ישנם מספר פרמטרים הקובעים זאת: החל מבקיאות משפטית, כימיה עם עורך הדין, ניסיון רב שנים והמלצות חיוביות מהסביבה הקרובה וכמובן – טיפול באופן אישי וזמינות ללקוח. כל זאת ועוד תוכלו לקבל ממשרד עורכי דין קורן-אויזרוביץ. משרד זה, אשר הוקם על ידי עורכת הדין טלי אויזרוביץ, בעלת ניסיון של מעל 20 שנה, מתמחה בענייני משפחה, ומחזיק בבקיאות רחבה בתחומים של הליך הגירושין כגון הבנה פיננסית מעמיקה הנדרשת בחלוקת הרכוש וגילויו, ייצוג בהליכי אמנת האג, חטיפת ילדים, תביעה להגירה עם ילדים לחו"ל, מינוי אפוטרופוס והתנגדויות לצוואות ונושאי הירושה. מוזמנים ליצור אתנו קשר בהקדם.

 

על עורכי דין מקצועיים בתחום דיני משפחה להחזיק במספר תכונות חשובות:

  1. רקע וידע משפטי רחב – לצד ההשכלה הגבוהה הרלוונטית, על עורכי הדין לענייני משפחה להפגין בקיאות במגוון החוקים וההלכות הרלוונטיות למקרה שלכם. במילים אחרות, בין אם אתם מעוניינים להתגרש, לנסח צוואה או לזכות בירושה, לקבל הכרה כידועים בציבור או לבטל מזונות במשמורת משותפת, על מומחים אלו לעמוד מאחורי המוניטין שלהם – ולהעניק לכם את הטיפול המשפטי והכלכלי הרחב, המתקדם והמקצועי ביותר.
  2. זמינות גבוהה ללקוחות – מרבית האנשים הפונים אל עורכי דין המתמחים בענייני משפחה, עושים זאת בשל נסיבות חיים לא פשוטות כלל. בשל כך, על עורכי דין אלו לגלות רגישות ויכולת הקשבה בעת פגישתם עם לקוחותיהם. כך, ניתן יהיה לבסס קשרי אמון בין כל המעורבים בדבר וכמובן – להתחיל לבנות את אסטרטגיית הפעולה המיטיבה ביותר עבור הלקוחות. בנוסף, על עו"ד להיות זמין ללקוח בעת ההתלבטויות השונות במצב המשברי החדש.
  3. תשלום – זקוקים לשירותי גישור? מעוניינים להתחיל בהליכי גירושין? ישנו מגוון שיקולים המשפיע על התשלום שתתנו לעורך הדין: החל מאופי הטיפול המשפטי, לצד הניסיון והמומחיות של עורך הדין.

 

עורך דין משפחה מומלץ – ליווי משפטי מהמעלה הראשונה

עורך דין לענייני משפחה מומלץ נמדד לפי מספר קריטריונים, ואין ספק שבכולם עומדת עו"ד טלי אויזרוביץ. לצד ההתמחות רבת השנים בענייני משפחה, ניסיון עליו מתבסס המוניטין הגבוה שלה, היא אף דוגלת במצוינות ומטפלת באופן אישי בתיק. הדגש הוא על טובת הלקוח תוך ליווי משפטי מהמעלה הראשונה.

 

עורכי דין דיני משפחה: מידע חשוב להליך הגירושין

מחפשים בגוגל את הביטוי: עורכי דין דיני משפחה? בין אם אתם מתכננים להתגרש, מעוניינים לקבל הכרה כידועים בציבור או שמא תרצו לכתוב צוואה או התנגדות לצוואה של קרוב, בזכות עורכת הדין טלי אויזרוביץ תוכלו לקבל את הטיפול המשפטי המקצועי ביותר ובאופן אישי ע"י עורכת דין אויזרוביץ בעצמה. מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום ולקבוע את פגישת הייעוץ הראשונה.

 

דיני משפחה הינם ענף משפטי רחב היקף; ענף משפטי המטפל במגוון תחומי עיסוק:

  • גירושין: חלוקת הון ורכוש, דמי מזונות לילדים ולאישה, משמורת הילדים וזמני שהות, כתובה.
  • אמנת האג: טיפול משפטי הנוגע לחטיפות ילדים ולהגירה לחו"ל.
  • הסכם ממון בטרם הנישואין או במהלכם, הסכם גירושין.
  • ידועים בציבור, הסכמי ממון לידועים בציבור.
  • ירושות וצוואות, בקשה לצו ירושה או צוו קיום צוואה, ייצוג בהתנגדות לצוואה, ניהול עיזבון.
  • הליכי גישור, ליווי ביישוב סכסוך.
  • אפוטרופסות על חסויים – בקשה למינוי אפוטרופוס.

זקוקים לסיוע משפטי באחד מהתחומים הבאים ?ראשית, עליכם לחפש את מומחי המשפט האמינים, המנוסים והמקצועיים ביותר. תהליך חיפוש זה כולל, לדוגמא, קבלת המלצות מהסביבה הקרובה. בת דודה התגרשה לאחרונה מבעלה? חברים טובים ניסחו צוואה? עורכי דין צכירים אנשי מקצוע טובים. עמית לעבודה נעזר במגשר בעת סכסוך עם גרושתו? בזכות המלצות אלו, תוכלו לקבל חוות דעת אמינה ממקור ראשון על טיב עורך הדין. במקביל לכך, מומלץ להסתייע באתרי האינטרנט ובדפים העסקיים. למה הכוונה? פלטפורמות אלו ואחרות מציגות את הרקע של עורכי הדין, הניסיון שלהם כמו גם פרטי מידע נוספים וחשובים, כגון ניסיון וזמינות וטיפול באופן אישי.

לאחר תהליך זה, תוכלו לפנות אל משרד עורכי הדין ולקבוע עמם פגישת ייעוץ. לאורך פגישה זו, תציגו את הקונפליקט בו אתם נמצאים, לצד ההתלבטויות השונות שלכם. בהתאם לכך, שיחה זו תוביל אתכם לאסטרטגיית הפעולה המתאימה, לצד טיפול משפטי הכולל פנייה לערכאות הרלוונטיות.

 

להיטיב עם הלקוח

סכסוכים משפחתיים יכולים להביא לעוגמת נפש, אך ניתן לפתור אותם ביעילות: עורכת הדין אויזרוביץ הינה מומחית בדיני משפחה. למעשה, משרד זה, אשר נוסד ב-2002 על ידי עורכת הדין טלי אויזרוביץ, מחזיק במוניטין גבוה ובמצוינות מקצועית ומדורג כמשרד מוביל בתחום דיני המשפחה. החל מניהול תיקי גירושין, ליווי בהליכי גישור וחתירה להסכם הוגן במו"מ עם הצד שכנגד ועד ייצוג והגנה בבית המשפט או בית הדין – תעמוד לצדכם עו"ד אויזרוביץ.

 

עורכי דין לענייני משפחה: השלבים העיקריים בעת הליך גירושין

זקוקים לסיועם של עורכי דין לענייני משפחה? משרד עורכי דין קורן-אויזרוביץ, אשר נוסד ב-2002 על ידי עורכת הדין טלי אויזרוביץ, בעלת ניסיון מעל 20 שנה, מתמחה במגוון תחומי עיסוק בענייני משפחה כדוגמת הליכי גירושין – על כל המשתמע מכך: החל מדמי מזונות עבור האישה והילדים, מזונות במשמורת משותפת, חלוקת ההון המשותף שנצבר ועד אמנת האג וחטיפת ילדים, עורכת הדין אויזרוביץ תעניק לכם טיפול מקצועי, מיומן ומנוסה באופן אישי בעצמה וכמובן זמינות גבוהה ללקוח.

 

איבדתם אמון בבן או בת הזוג? חוששים שמיהרתם להתחתן ואין כל חיבור ביניכם? ההבנה כי גירושין הם הצעד המתבקש הבא היא איננה קלה. כדי לפעול כראוי, אל תחכו עוד דקה אחת – צרו קשר בהקדם לייעוץ עם עורכי דין מקצועיים המתמחים בדיני משפחה:

  • פגישת ייעוץ עם עורך הדין – חשיבותה של פגישה זו היא עצומה, שכן היא מאפשרת ללקוח להבין את מקור ההתלבטות, לאמוד את ההשפעה הכלכלית, העתידית והמעשית של גירושין על חייו וחיי ילדיו והאם מדובר במסלול המתאים לו. במידה והתשובה היא חיובית, יהיה עליכם לשוחח עם עורך הדין על אסטרטגיית הפעולה. למה הכוונה? יהיה צורך לדון בעילה לגירושין, האם מומלץ לפנות אל בית הדין הרבני או אל בית המשפט לענייני משפחה, מה יהיה סכום המזונות ואיך יחולק הרכוש לצד היבטים חשובים אחרים.
  • חלוקת הרכוש – בין אם מדובר בחסכונות, חשבונות בנק, דירה, עסק, חברה או משק ונחלה, כאשר בני זוג דנים בחלוקת הרכוש וההון המשותף שצברו, ייתכן ויעלו מחלוקות בנוגע לזכאות לכספים מסוימים או לגבי חלוקת הנכסים. אם לא חתמתם על הסכם ממון בטרם או לאחר החתונה, עורך דין המתמחה בענייני משפחה ייצג ויפעל בהיבטים אלו.

 

להגיע להבנות ולהיפרד בכבוד

לצד חלוקת ההון והרכוש המשותף, יהיה עליכם גם להגיע להסדר בנוגע לדמי מזונות לילדים, המשמורת לצד היבטים חשובים אחרים. כדי להגיע להסכם הגירושין המקיף והמיטיב ביותר עבורכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל משרד עורכי דין קורן-אויזרוביץ. עו"ד אויזרוביץ מחזיקה בידע ובניסיון מעל 20 שנה בכל הנוגע לדיני משפחה. בנוסף, היא נותנת טיפול משפטי מקצועי באופן אישי ומשתמשת בניסיון המעשי של מעל 20 שנה שרכשה בייצוג בבתי המשפט ובתי הדין הרבניים, לצד ההשכלה הגבוהה באוניברסיטת חיפה – 2 תארים במשפטים וכלכלה.

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

עורך דין לענייני משפחה

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support