מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

דוגמא בקשה לצו מניעה אצל בני זוג ידועים בציבור

לידועים בציבור לא ניתן להגיש בקשת עיקול לכן במקום עיקול מגישים בקשה לצו מניעה שתוצאותיו כמו עיקול וניתן לרישום במוסדות השונים.

בקשה לצו מניעה זו מאת משרד עורכי דין גירושין קורן-אויזרוביץ.

כב' בית המשפט מתבקש בזאת להיעתר לבקשת המבקש וליתן צו מניעה על מחצית מכלל הזכויות ו/או הנכסים המפורטים להלן (להלן:"הנכסים"), לרבות הפירות והרווחים המופקים מהם –אשר רשומים על שם המשיבה לבדה, או ביחד עם אחר, וזאת מכח חזקת השיתוף החלה על בני הזוג הידועים בציבור.

וכן להורות כי שום פעולה לא תעשה בנכסים הנ"ל בלא הסכמתו המוקדמת של המבקש ולחייב את המשיבה בהוצאות הבקשה ובשכ"ט עו"ד.

ואלה נימוקי הבקשה:

  1. הצדדים היו בני זוג וניהלו משק בית משותף, החל מתחילת שנת 1997. הם מעולם לא נישאו כדמו"י כדין המדינה. הצדדים ערכו טקס נישואין פרטי, לא דרך הרבנות, מאחר והנתבעת שהיתה אלמנת צה"ל, מזה חמש עשרה שנים בתחילת הקשר, לא רצתה לאבד את קצבתה. התובע שהינו אדם דתי, דרש לחיות עם אישה על פי ההלכה היהודית.
  2. אשר על כן, חוק יחסי ממון אינו חל על הצדדים אלא חזקת השיתוף החלה אצל בני זוג ידועים בציבור והדין הכללי, כגון דיני עשיית עושר.
  3. בין הצדדים שררה הפרדה כלכלית בכל נכסיהם, למעט בנכסים בהם השתמשו במשותף, הם דירת המגורים, בה גרו כחמש עשרה שנים, המטלטלין והרכב.
  4. התובע הוא בן 60 כיום והנתבעת בת 69. לנתבעת שלוש בנות בגירות, ואילו התובע גרוש ולו שישה ילדים מהם היו בעת תחילת הקשר שלוש קטינות. כיום הקטנה ביותר היא חיילת, שהתובע מכלכל כמו גם בת נוספת.
  5. התובע המשיך לתמוך בגרושתו וילדיו, מהכספים שבחשבונו הפרטי, לרבות תשלום משכנתא וכן מתן זכות מגורים במחצית דירתו, לגרושה, עד שהקטנה ביותר תהיה בת 18.
  6. מאחר וגרושתו של התובע, סובלת ממחלת נפש, לאור מצבה הקשה, נותן לה התובע זכות מגורים בחלקו בדירה לכל ימי חייה, לרבות לביתו, שהינה חיילת וגרה עדיין עם האם.
  7. הנתבעת, סרבה להתחתן עם התובע, מאחר והדבר היה גורר הפסד קצבת אלמנת צה"ל שקיבלה בסך של כ- _____ ₪ כסכומה היום, כפי הודאת הנתבעת בכתב תביעתה. ייתכן שאף למעלה מכך. כל השנים חסכה הנתבעת את קיצבתה זו.
  8. הצדדים הכירו לפני כארבע עשרה וחצי שנים, מתוכם חיו יחד שתיים עשרה שנים, שכן נפרדו באמצע שנת 2007, למשך שנתיים וחצי. בזמן הזה היתה לתובע אישה אחרת עימה חי יחד חיי משפחה.
  9. ביום 1/1/10 חזרו בני הזוג לחיות יחד ונפרדו שוב בסוף יולי 2010, עת האישה לקחה את מפתחות התובע בעת שהיה בבית הכנסת ולא נתנה לו להיכנס הביתה. האישה בשרירותיות רבה, סרבה לתת לתובע את בגדיו, ספרי הקודש שלו, חפציו האישיים וגם שעון יקר ערך בשווי 10,000 ₪ מוחזק בן ערובה אצלה. התובע יצא ובגדיו לגופו ונאלץ לרכוש לעצמו, ספרי קודש ובגדים ונגרמה לו הוצאה גדולה בשל כך.

הכנסות הצדדים

  1. התובע, אינו עובד החל מחודש ______, כשפרש לאחר ___ שנות עבודה כ_____ -. כשעבד השתכר בסביבות ______ נטו. כיום התובע אינו מקבל פנסיה חודשית כלל מאחר וקיבל פיצויי פרישה בסכום אחד. החודש הוא מסיים לקבל דמי אבטלה בסך של כ-_____ ₪ לחודש ונותר ללא הכנסות. התובע מחפש עבודה כבר חצי שנה, בכל תחום, אך לא מצליח לעבור ולו ראיון אחד.
  2. הכנסות הנתבעת כיום הם כ-_____ ₪ לכל הפחות. הנתבעת מעולם לא עבדה בזמן החיים המשותפים, וקיבלה קיצבת אלמנת צה"ל. כיום הנתבעת מקבלת קיצבה זו בסך של כ-_____ ₪ וגם קיצבת זיקנה מביטוח לאומי בסך של כ- ______ ₪ לחודש.

מטלטלין ורכב

  1. התובע גם מימן רכישת ריהוט לבית ומוצרי חשמל. מבוקש להצהיר כי המטלטלין בבית משותפים וכי על הנתבעת להשיב לתובע מחצית מהמטלטלין ו/או מחצית שוויו.
  2. בשנת 2007 רכשה האישה רכב מסוג – מס' שילדה ____, במימון של התובע בסך _____₪, באמצעות הלוואה שלקח על עצמו ושאר הכספים מהנתבעת. הרכב שרשום על שם הנתבעת, שימש את שני הצדדים והנתבעת אף מודה בכך בכתב תביעתה. רכב זה משותף לשני הצדדים ויש להצהיר כי הרכב בבעלות משותפת לצדדים ועל האישה להעביר לבעל מחצית שווי הרכב כערכו ביום הפרידה.
  3. כן יבקש כי יוחזרו לו בגדיו, ספריו ותשמישי קדושה וכן שעונו, שלבדו שווה כ-_____ ₪.

שיתוף בדירת המגורים

  1. התובע זכאי למחצית מזכויות הבעלות בדירת המגורים בה גרו הצדדים במשך כל שנותיהם יחד,היא נכס משפחתי מובהק.
  2. הצדדים שיפצו יחד את המטבח, והיתה על דירה זו משכנתא בסך של כ-400 ₪ לחודש.
  3. הדירה בה גרו הצדדים, הידועה כגוש _, חלקה _, תת חלקה _ (להלן:"הדירה"), נרכשה על ידי האישה בשנת _____, שש שנים לאחר שהתאלמנה ולפני תחילת הקשר, אך מאחר ומדובר בנכס משפחתי מובהק, ובני הזוג הם ידועים בציבור חלה חזקת השיתוף בנכסים בהם השתמשו בחיי היום יום וגולת הכותרת היא דירת המגורים.

כספים ונכסים פיננסיים

  1. המבקש אמנם טוען להפרדה רכושית בכספים, אולם היה ויוחלט כי יש שיתוף בכספים, הרי שלתובע מגיע מחצית מכל החסכונות שחסכה הנתבעת בחשבונותיה כל השנים המשותפות ועל כן יש למנוע שינוי המצב, שלא יישאר מול שוקת שבורה במצב כזה.
  2. המבקש חושש כי עם הגשת התביעה המשיבה תעלים את כספיה ותשעבד את הדירה כנגד הלוואות פיקטיביות, או יזומות או העברתו לצד ג' באופן שייגרם נזק בלתי הפיך בעתיד, ולא יהיה לו מהיכן לגבות את פסק הדין.
  3. אשר על כן, מבוקש להורות על מתן צו מניעה כמבוקש בכותרת בקשה זו.

טלי אויזרוביץ, עו"ד

ב"כ המבקשת

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support