03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מהו הליך גישור?

גישור הינו כלי חשוב ויעיל ליישוב סכסוכים, וביסודו עומדת התפיסה לפיה עדיפה דרך הידברות ישירה, יעילה ומועילה בין הצדדים, המוכשרים לפתור את המחלוקות ביניהם טוב יותר מאשר גורם חיצוני, כגון שופט או בורר, וזוהי הגישה אותה מבקש הגישור להנחיל.

בניגוד לשופט, המגשר אינו מחליט או כופה פתרון על הצדדים אלא משמש כמסייע נייטרלי לקידום האינטרסים של השותפים להליך. האלמנטים של הבנה, השלמה ותקשורת מהווים את המפתח לניסוח הסכם יעיל ומועיל בטווח הקצר ובטווח הארוך, בסיום אקט גישור.

במהלך גישור, מקיימים מספר פגישות, עם המגשר, במשרדו, באווירה נינוחה, בהן נפגש הוא עם שני הצדדים יחד סביב שולחן אחד ואף מקיים פגישות נפרדות, לפי הצורך.

בגישור, עוברים הצדדים תהליך של שינוי, ועוברים ממחלוקת וסכסוך, להסכמה. בסיום מהלך גישור, מנוסח הסכם הגישור, אשר מאושר על ידי בית המשפט ומקבל תוקף של פסק דין.

צדדים המעוניינים לפנות ישירות למגשר, עוד טרם פנה מי מהם מבית המשפט יכולים לעשות כן, ולחסוך בכך הליכים משפטיים מיותרים, טרחה, זמן וכסף רב.

 

מאמרים נוספים

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support