03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

עורך דין גירושין בתל אביב

אם הנך זקוק לעורך דין גירושין רצוי לבחור עורך דין לענייני משפחה בתל אביב. ייעוץ משפטי וייצוג בבתי המשפט, עם ותק וניסיון של שנים והכרה לפני ולפנים של המורכבויות המשפטיות והסוציאליות של זוגות בהליכי גירושין ומשפחות, כל אלו הם הדרך הבסיסית והמתבקשת על מנת לעבור שלב שכזה בחיים בלי לעשות טעויות, שעם הזמן יכולות להתברר כטעויות קשות בעלות השלכות מרחיקות לכת להמשך מהלך החיים.

מרכז הארץ המיושב וצפיפות האוכלוסין, קצב מהירות החיים הטרופה והלחצים הנפשיים הנלווים לכך בכל יום ויום, מביאים זוגות ושותפים לחיים, לנקודות קיצון, שעלולות לא אחת אף לפגוע ביקיריהם, לרוב מדובר בילדים המשותפים. עורך דין לענייני גירושין בתל אביב הינו בדרך כלל בעל ניסיון וידע רב מעמיתיו בשאר חלקי הארץ שכן כמות האנשים בתל אביב והסביבה היא גדולה יחסית לשאר הערים וכך גם כמות התיקים והגירושין. הדבר נכון בייחוד אם גם בית המשפט בו יתנהל התיק הוא באזור תל אביב אז וודאי שכדאי לבחור עורך דין לענייני גירושין בתל אביב, עורך דין אשר מופיע חזור ושנה בפני שופטים בבתי המשפט בתל אביב ומכיר את הפרקטיקה הנוהגת ולא רק את התאוריה.

כל המערכת הסבוכה הזו, דורשת ליווי משפטי הולם, דבר שאנשים לא מעטים נוטים להזניח מתוך מחשבה שהם יוכלו להסתדר לבד ולהשיג את אשר הם חפצים בו. אך, המציאות טופחת על פניהם, ולא פעם אנו עדים ללא מעט זוגות או יחידים שעשו את טעויות חייהם מתוך אי הבנה או בלבול הדעת, וחסכו מעצמם את מה שהיה כל כך נחוץ להם בימים שכאלו – עורך דין לענייני גירושין בתל אביב, בירת מרכז הארץ וגוש דן, אשר מכיר לאשורו את המצב העדין של האוכלוסייה המגיעה לדיונים בתחום המשפחה בישראל, את שופטי בתי המשפט בתל אביב והמרכז ואת הסיכוי הנכון לתיק המשפטי המתנהל.

 

עורך דין לענייני גירושין בתל אביב – היתרון המתבקש

עורך דין לענייני גירושין בתל אביב אומנם יקר יותר מעורך דין גירושין במקום אחר, אולם כידוע שכל הליך גירושין או הליך גישור כזה או אחר, עולה לא מעט כסף, והתוספת השולית שתידרש לשלם לעורך דין לענייני גירושין בתל אביב דווקא תשתלם לבסוף בחיסכון בסכום המזונות, בחלוקה צודקת של הרכוש ועוד. כל זה במקביל לחיסכון בעלויות הנפשיות הנלוות ממילא לכל המצב הרגיש.

פגישת ייעוץ עם עורך דין לענייני גירושין בתל אביב יכול להגיע עד לסכומים של למעלה משל 1500 ₪ בצירוף מע"מ, והמחירים יכולים להיות נמוכים יותר כאשר מדובר בעו"ד מתחילים יחסית וללא ניסיון קודם בתחום, אולם כאמור אז נופל היתרון של בחירת עורך דין לענייני גירושין בתל אביב דווקא.

תחום דיני משפחה תופס נתח גדול בתחום המשפטי, וכולל בתוכו תתי סעיפים רבים, אך לרוב מיוחס לענייני הגירושין, דמי מזונות ומשמורת הילדים וחלוקת הרכוש. למעשה כל דיני המשפחה במשפט הישראלי, ובכלל בפסיקה המודרנית, מקורה באופן רחב למדי בפסיקה הדתית ובייחוד היהודית, אשר מרבה לפרט את הזכויות והחובות של שני בני הזוג מתחילת חייהם המשותפים ועד למצב שבו הם מעוניינים להיפרד זה מזו או זו מזה, מהם דרכי הנישואין והגירושין ומה הם תנאי החיים היום יומיים שצריכים לשרות בביתם.

 

צרו קשר עם עורך דין גירושין בתל אביב מומחה וותק בתחום

עם כל זאת, אין בכל הנ"ל לכסות מבחינה סוציאלית ומשפטית את כל המורכבויות המשקפות את צורת התנהגותם ואופן חייהם של הזוגות והמשפחות כיום, ועם התפתחות השנים, כל מערכת המשפט, בתי משפט, למדו את הצרכים והתביעות השונות בדבר הליכי הנישואין והגירושין, וכיום נדרשת מומחיות וניסיון רב שנים בתחום המשפחה על נמת לייצג נאמנה כל צד באופן הצודק והראוי על מנת לאפשר הזדמנות חדשה לחיים טובים יותר.

במקרים בהם נדרש ייעוץ משפטי מקצועי ומעמיק של עורך דין לענייני משפחה בתל אביב לתושבי גוש דן והסביבה, ניתנת האפשרות לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר, ולבחור לגשת לתהליך, מורכב כלל שיהיה, בליווי של עו"ד מומחה וותיק בתחום המשפחה.

 

עורך דין גירושין בתל אביב – בחירה מומלצת

לחץ החיים במרכז הארץ בכלל ובגוש דן בפרט, מכניס אותנו לא מעט פעמים למציבים של מטח ולבטים רבים. עובדה זו מעמידה את מערכת המשפט בפניי מספר גדל והולך של תביעות גירושין ותביעות מזונות, ושאר דינים בתחום המשפחה. איך בוחרים עורך דין גירושין בתל אביב, מתי צריך בכלל לגשת לאחד כזה, ואילו שירותים ניתן למצוא דווקא אצלנו.

כאשר הגעתם למצב שהבנתם שחייכם המשותפים עלו על סרטון ואינכם יכולים להמשיך לחיות ביחד, עדיף לפנות לעורך דין גירושין מומחה שילווה אתכם בתהליך, שאם תנסו לעשות אותו לבד, הוא עלול להיות מאוד כואב, ולהשאיר פצע לתקופה ארוכה.

ימים שכאלו הם זמנים מלאי סערת רגשות, וכל אחד מהצדדים עלול להיגרר מעשים ודיבורים שבוודאי הוא יצטער עליהם אחר כך. הדרך הטובה ביותר לעבור את התקופה והמשימה הלא פשוטה הניצבת בפניכם, היא לעשות את הדרך הזו עם מי שכבר יודע ומכיר, וימצא בקלות את הדרך להוביל את כל אחד מהצדדים למקום בטוח, גם כלכלית, משפחתית וחברתית.

עורך דין גירושין היא בחירה מומלצת, קרוב למקום מגורכם, וכזה שיעמוד לצדכם לכל אורך הדרך.

עו"ד טלי אויזרוביץ היא מומחית בתחומה ובעלת הצלחות רבות. טלי מכירה מאוד מקרוב את כל נושא הגירושין במערכת המשפטית, ותוכל לסייע לכם רבות להשיג את העתיד המבטיח שאתם כל כך מייחלים לו.

 

עורך דין גירושין בתל אביב: להגיע להסכמות ביעילות

עורך דין גירושין בתל אביב ילווה אתכם באחת התקופות הסוערות בחייכם. כאשר זוג נשוי מחליט להתגרש, הוא נכנס לסערת רגשות עצומה אשר יכולה להשפיע רבות על טיב הסכם הגירושין. בשלב זה, נכנס משרד עורכי דין קורן-אויזרוביץ. עו"ד טלי קורן אויזרוביץ תדע להבדיל בין העיקר לטפל, לייעץ לכם לגבי מגוון השאלות החשובות ביותר – עד לרגע החתימה על הסכם גירושין.

 

פרידה והרצון להתגרש מובילה לתקופה סוערת למדי; תקופה בה האמוציות מתפרצות – עד לכדי סכסוכים, רצון לנקום לצד מעשים קשים ביותר. בטרם תפלו למדרון חלקלק ממנו יהיה קשה להתרומם, מומלץ לפנות אל עורך דין המתמחה בהליכי גירושין. לאורך פגישת הייעוץ, תדונו על מספר נקודות חשובות:

  • איזה צד בזוגיות יזם את הפרידה? כך או כך, עורך הדין ישוחח אתכם על ההתלבטויות השונות לקראת סיום זוגיות זו, עיבוד ההלם – ואיסוף המידע על הצד השני כך שידכם תהיה על העליונה.
  • בסיומו של תהליך איסוף המידע, בו תמצאו שלל מסמכים, עדויות ותמונות חשובות, תוכלו להתקדם בהליך הגירושין. חושדים שהצד השני בוגד? חוששים שמא בן או בת הזוג מתכננים לחטוף את הילדים? בזכות העדויות השונות שמצאתם, כאשר תגישו את תביעתכם בהליך הגירושין, בית המשפט ישקול את התיק לטובתכם.
  • הליך הגירושין הוא איננו קל, שכן הוא כולל הסכמה על מספר נושאים חשובים. החל מחלוקת ההון והרכוש ועד הסכם משמורת הילדים, ככל שתגיעו להסכמות ברצון טוב ובמהרה – כך תוכלו לסגור פרק זה ולהתקדם בחייכם.

 

עורך דין גירושין בתל אביב – סיוע בהיבט המשפטי והפיננסי

פתיחה בהליכי גירושין היא משימה קשה, במיוחד בעיר כמו תל אביב – בה הגירויים והאטרקציות סובבים אותנו. כדי להגיע להבנות כראוי, יש לפנות אל משרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ טלי. משרד זה, הפועל לאורך ה-20 שנים האחרונות, מחזיק בידע ובניסיון רב בדיני משפחה. נשמח לסייע לכם בהיבט המשפטי הכולל היבטים פיננסיים.

 

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support