03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

חלוקת הוצאות משתנות "מחציות"

הוצאות משתנות "מחציות"

הוצאות משתנות מתייחסות להוצאות חד פעמיות לא קבועות כגון גן, צהרון, משקפיים, טיפולי שיניים, חוגים, שיעורים פרטיים, פסיכולוג, רפואי ועוד. לאחר פרסום ההלכה החדשה בע"מ 919/15 הוצאות אלו לגבי ילדים עד גיל 6 משולמים עדיין שווה בשווה על ידי ההורים ומעל גיל 6 ההוצאות משולמות בהתאם ליחס הכנסות הפנויות של ההורים.

הוצאות חינוך: בתחילת כל שנה מקבלת האם גמלת לימודים מהביטוח הלאומי עבור כל אחד מהילדים. שני ההורים חולקים את עלויות החינוך בתחילת השנה לאחר קיזוז המענק.

הוצאות שעורים פרטיים, חוגים וכו' מחייבות את הסכמת שני ההורים מראש ולרוב מסכימים ההורים בהסכם הגירושין על חוג אחד או שניים. כך לגבי קייטנות מקובל לחוק מחזור אחד של קייטנה ואפילו שניים בהסכמי גירושין.

הוצאות רפואיות: מקובל שהתשלום החודשי לקופת החולים הינו חלק מסכום המזונות החודשי שמקבלת האמא. הוצאות רפואיות חריגות כגון משקפיים, אורטודנט, התייעצות עם רופא מומחה ועוד חולקים בהם ההורים. כאמור עד גיל 6 מחצית לכל הורה ולאחר גיל 6 בהתאם ליחס ההכנסות הפנויות של ההורים.

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support