03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

דוגמא בקשה לצו עיכוב יציאה כנגד קטינה

כב' בית המשפט מתבקש בזאת ליתן צו עיכוב יציאה מן הארץ נגד ילדתם הקטינה של בני הזוג, היא המבקשת 2 באמצעות בא כוחה עורכת דין גירושין טלי אויזרוביץ, וזאת עד הגיע הקטינה לגיל 18 שנה, מכח הוראת חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות- 1962.

ואלה נימוקי הבקשה:

  1. הצדדים נישאו זה לזו כדד משה וישראל ביולי 2011. מנישואיהם נולדה הקטינה, המבקשת 2, והיא בת כמעט שנה.
  2. הצדדים התגוררו יחד בדירה ששכרו, אך יחסי הצדדים עלו על שרטון, והאב עזב את דירת המגורים המשותפת לפני מספר ימים זאת במפתיע ללא התראה מוקדמת.
  3. הוריה של המשיבה, האם מתגוררים במקסיקו וקיים סיכון כי המשיבה תיקח את הקטינה בלי ידיעתו של האב ותיסע למקסיקו. המשיבה לא עובדת ועל כן אין כל מחוייבות שקושרת אותה דווקא לארץ, דבר שמגביר את הסיכון כי תיעלם עם הקטינה במקסיקו.
  4. יצויין כי הוריה של האישה אשר גרים במקסיקו נמצאים כעת בחופשה בארץ ותומכים במשיבה והם עתידים לשוב למקסיקו בתוך זמן קצר.
  5. לאב חשש כבד כי לאור הפירוד בין בני הזוג ולאור העובדה כי למשיבה אין דבר אשר יקשור אותה לישראל ומנגד הוריה, התומכים בה, גרים במקסיקו, תבצע המשיבה מעשה דרסטי ותוציא את ביתם מהארץ לזמן לא ידוע .
  6. כמו כן, מבוקש לדון בבקשה במעמד צד אחד, שכן אם יוודע למשיבה דבר הגשת הבקשה עלולה היא להקדים ולברוח מן הארץ עם הקטינה.
  7. באם לא ינתן הצו הזמני בדחיפות ובמעמד צד אחד עשוי להיגרם למבקש נזק שלא יהיה ניתן לתיקון בעתיד. מדובר בקטינה כבת שנה, שכל נתק מאביה עלול לחבל בקשר איתו והאב עלול לאבד זמן יקר איתה. כן מדובר בנזק כספי כבד לאיתור הילדה והוצאות משפטיות להחזרתה, אותו מבוקש למנוע באמצעות צו זה.
  8. מאידך ושום נזק לא יגרם למשיבה באם יינתן הצו המבוקש ויישמר המצב הקיים עד לדיון בפני בית המשפט, באם יהיה צורך להוציא את הקטינה מן הארץ.

                        טלי אויזרוביץ, עו"ד

                            ב"כ המבקשת 

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support