03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

בקשה למזונות ילדים דחופים עבור קטין

בקשה לסעד דחוף למזונות ילדים מאת עו"ד גירושין לבית משפט לענייני משפחה  

  1. מוגשת בקשה לסעד דחוף בעניין מזונות ילדים לקטין, במקרה חריג זה בו המתנה לפגישת המהו"ת הראשונה והמתנה להסכמת האב תגרום נזק של ממש לקטין ולאימו.
  2. סיבת הדחיפות היא מצוקת הקטין אשר פונה יחד עם האם מדירת המגורים כאשר האם חסרת כול הכנסה, רכוש ומקצוע. לפני כעשרה ימים האב פינה את האם והקטין הפעוט בן 11 החודשים מדירת המגורים באמצעות הזמנת משטרה והוצאת צו הרחקה ל- 30 יום בעקבות ריב סוער ביניהם אותו תכנן ויזם על מנת לפנות את האישה מהדירה בעורמה. והראיה-האב מאז הפינוי לא העביר כול סכום למזונותי ילדים של הקטין, מסרב להמשיך לשלם עבור הגן של הקטין והקטין ואימו נזרקו לרחוב ממש כאשר אין לאם כסף לקנות לפעוט אפילו טיטולים.
  3. הצדדים הכירו לפני כשלוש שנים עת עבדה האם כקופאית במסעדה בבעלות האב. הצדדים הינם ידועים בציבור מזה כשנתיים וגרו יחד עוד טרם לידת הקטין וכן לאחר לידתו, בדירה בת 4 חדרים בבניין מפואר בשכירות של 6,000 ₪, וועד בית בסך 900 ₪ וארנונה 700 ₪ לחודש, תשלומים שמימן האב במלואם.
  4. האם נזרקה בפתאומיות לרחוב עם פעוט בן 11 חודש ואינה יכולה לספק לילד מדור ראוי מזון, מטרנה, טיטולים, מגבונים, בקבוקים ולא גן ילדים, דבר שיימנע ממנה למצוא עבודה וישאיר אותה במעגל העוני. האם לווה מבני משפחה בגלל שהאב התנער מחובת מזונות ילדים לקטין.
  5. עד הפירוד היה האב משלם את מלוא הגן בסך 2,600 ₪ וכן את מלוא הוצאות הבית, ביגוד, טיטולים והמזון והוצאות רפואיות ואת כול צרכי האישה. הוא שילם מלוא גן לקטין בסך 2,600 ₪ לחודש, אולם החודש לא הסכים לשלם והקטין עומד להיזרק גם מהגן-ביתו השני.
  6. אחותה של האם, אישה נשואה עם 3 ילדים קטנים משלה, ריחמה עליה ופינתה לה חדר בדירת 4 החדרים שלה על חשבון ילדיה ומשפחתה באופן זמני וזאת כדי שלא תישן ברחוב. 7 נפשות גרים כרגע בדירת ארבעה חדרים בעליבות וצפיפות והחיים במצב כזה בלתי נסבלים וזמניים כפי שהבהירה לה אחותה.
  7. אין ספק כי המצב פוגעני לקטין שאיבד את מקור היציבות בחייו, שינה מקומות מגורים, עומד לצאת מהגן ולהיפרד מהמטפלות ואף אינו פוגש באביו כלל. בית המשפט הנכבד מתבקש לחייב את האב להמשיך ולשלם את מלוא הגן לקטין וכך יוכל לשמור על היציבות בגן הילדים והמטפלות לכול הפחות והאם תוכל לצאת לעבוד ולהתפרנס.
  8. האם שנותרה ללא פרוטה ואין לה מקצוע או מקור הכנסה משמעותי עבדה פעמיים בשבוע עבודה שממנה קיבלה הכנסה של 2,500 ₪ לחודש והיא בשעות הלילה כשהילד ישן ורק פעמיים בשבוע.
  9. ממש לפני כמה ימים בסביבות 6/3/19 היא הפסיקה לעבוד בעבודה הקודמת ומצאה עבודה כסייעת בגן ילדים בשעות הבוקר בלבד עבודה ממנה תשתכר 3,000 ₪ לחודש, שכר אותו טרם קיבלה ותקבל רק בעשירי לחודש הבא(אפריל).
  10. האם מקבלת מביטוח לאומי 930 ₪ לחודש הבטחת הכנסה ועובדת לעיתים רחוקות כמורה מחליפה עבודה שאינה מכניסה לה מעל 160 ₪ לחודש ואחרי מיסוי לא נשאר ממנה דבר.
  11. מצבה הכלכלי של האם בכי רע והיא יצאה מהבית עם חוב לבנק של 168,000 ₪ בגינו לקחה הלוואה על מנת לפרוע את הגירעון. היא משלמת החזרי הלוואה זו מידי חודש סך של כ- 2,000 ₪.
  12. על כן כרגע האם מחוסרת הכנסה ונתמכת בעזרת הזולת כאשר האב לא משלם שקל למזונות ילדים לתינוק.
  13. לעומתה האב העשיר בעל הכנסה נטו של 30,000 ₪ לחודש גר לבדו שעלותה כולל הוצאות המדור היא 7,500 ₪ כמפורט לעיל.
  14. האב שותף ובעלים עסק משגשג ומוכר.
  15. לאב רכב מנהלים כבן שנתיים אותו רכש ב- 170,000 ₪. הרכב היה בשימושה של האישה שכן העסק במרחק הליכה מהדירה והאב לא נזקק לו. לאישה רכב ישן שנת 1996 אותו רכשה ב 4,000 ₪.
  16. לאב שני ילדים נוספים להם הוא משלם 4,500 ₪ לחודש למרות שאימם משתכרת יפה כמו האב. כן יש לו שני ילדים בגירים.
  17. בזמן הקשר האב מימן את האישה נתן לה כספים מזומנים ומימן את כול צרכיה בהיותה בהריון וכן מאז שהילד נולד מימן את כול צרכיהם של האישה והילד. אולם, האב ניצל את כוחו הכלכלי ואת התלות של האישה בו והיה מתעמר בה כלכלית ונפשית במהלך הקשר. כול פעם שהיא לא עשתה מה שהוא אומר הוא היה מפסיק לתת לה כסף מזומן לקניות ומשאיר אותה חסרת כול, לוקח את הרכב ומשאיר אותה בלי שקל להסתדר. היא הייתה חייבת לציית לכול רצונותיו אחרת היה חונק אותה כלכלית. גם אלימות פיזית מצידו הייתה כאשר בריבים ביניהם משך לה בשיער וניער אותה בארבע פעמים שונות.
  18. כשבוע טרם הזמנת המשטרה האב צעק על האם כי תעוף מהבית אך לא היה לה לאן ללכת והאב לא דאג למדור חלופי ולמזונות והיא נשארה. לאחר שבוע יזם התגרות קשה מצידו וגרם לריב סוער במיוחד אותו תכנן במיוחד כדי לגרום לאם להתפרץ ואז להזמין משטרה ולפנותה ביום אחד מהבית.
  19. האב ממשיך לנהוג באלימות כלכלית ולא משלם אגורה לילדו כשהוא יודע שאין מקור פרנסה לאם הקטין.
  20. האם מעוניינת לשכור דירת 3 חדרים שעלותה 4,500 ₪ אך אינה יכולה לעשות כן אלא לאחר קבלת החלטה על מזונות ומדור.
  21. הוצאות המדור עבור הקטין (שליש) יהיו 500 ₪ לחודש. גם כיום יש לו הוצאות מדור כאלו אצל אחות האם והוא תופס חדר בדירה.
  22. הקטין זקוק למזונותיו הזמניים סך של 3,300 ₪ ובנוסף 500 ₪ עבור הוצאות מדור ושליש ממדור שכירות דירה. בנוסף זקוק הקטין למימון מלוא הגן בסך 2,600 ₪ וכן מלוא מהוצאות רפואיות חריגות ככול ויהיו לפי הפירוט הבא:
  23. הוצאות מדור(כבלים, מים, ארנונה, וועד בית, חשמל, גז, קו טלפון ואינטרנט-שליש מ- 1,500 ₪, יוצא 500 ₪.
  24. גן ילדים-2,600 ₪-לשמור על המצב הקיים בו האב שילם תמיד את מלוא הגן.
  25. לאור פער ההכנסות המתקרב ל- 100 אחוז, חוסר היכולת של האם, לאור עושרו של האב, לאור גילו של הקטין מקטני קטנים, והיות האב אמיד מבוקש כי ימשיך לשלם את מלוא הגן.
  26. מזון (לרבות מטרנה)- 1,200 ₪
  27. טיטולים מגבונים בקבוקים והגיינה- 900 ₪
  28. ביגוד (כול עונה יש לרכוש חדש שכן מדובר בתינוק הגדל מהר)-600 ₪
  29. נסיעות(מוניות ואחזקת רכב ישן)-300 ₪
  30. צעצועים ימי הולדת מתנות -300 ₪
  31. אשר על כן מבוקש להורות כי האב ישלם לידי האם עבור מזונותיו הזמניים של הקטין סך של 3,300 ₪ לחודש ובנוסף 500 ₪ בגין הוצאות מדור וכן ישלם מדור בגובה שליש מדמי שכירות וזאת מייד עם הצגת חוזה שכירות עד לגובה שכירות בגובה דמי שכירות שלא יעלה על 4,500 ש"ח. כן להורות כי ישלם לידי האם את מלוא הגן ומלוא ההוצאות הרפואיות כנגד הצגת קבלות וכן לחייב את האב בתשלום הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד.

            טלי אויזרוביץ, עו"ד

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support