מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

תביעה מזונות אישה וילדים לאב אמיד

תביעה מאתר עו"ד גירושין טלי אויזרוביץ למזונות אישה וילדים.

התביעה מפרטת את אופן חישוב מזונות אשה ומזונות ילדים.

  1. מדובר בתביעת מזונות מאב ובעל עשיר ועל כן מבוקש לפסוק על פי דין ילדים עשירים כפי שיפורט בתביעה.
  2. התובעת והנתבע הינם בני זוג, שנישאו זל"ז כדמו"י בשנת 2001.
  3. מנישואיי בני הזוג נולדו להם ארבעת הקטינים, — (בן 14.5), — (בת 13.5) — ו— תאומים, בן ובת, ילידי 25/10/07 (בני 8 ועשרה חודשים).
  4. התובעת עלתה לארץ מרוסיה 10 שנים לפני הנישואין. היא עבדה כפקידה בבנק עת נישאו. הנתבע עבד כקבלן בנייה ולאביו היה עסק לשיווק ירקות בסיטונאות.
  5. הצדדים מתגוררים, בבית פרטי בן 9 חדרים, בעל 4 קומות כולל מרתף, בגודל 330 מ"ר ששוויו כ-4.5 מיליון ₪, עם יתרת משכנתא בגובה של כ-2 מיליון ₪ בהחזר חודשי של כ- 10,000 ₪ לחודש. לבית יחידה מושכרת במרתף בסך 3,200 ש"ח לחודש.
  6. הבעל והאישה במאמץ משותף ויגיעה אישית יחד צברו בזמן הנישואין נכסיי נדל"ן וחברות בשווי של כ-50-60 מיליון ₪ לפחות, למיטב ידיעת האישה בשלב זה. מנגד ישנן הלוואות של כ-15 מיליון ש"ח למיטב ידיעת האישה בשלב זה.
  7. לצדדים שתי חברות "עובדות". האחת חברת — בע"מ שכיום עוסקת בניהול — (מחזור מכירות כבר בשנת 2004 היה 14.5 מיליון) והיא בעלת נכס מסוג מבנה מסחרי. החברה השנייה היא חברת — בע"מ שעוסקת בתפעול וניהול — (בעלת נכס יקר בניין בן 12 קומות) וכן שוכרת בניין בן 20 דירות למטרת השכרת משנה לדיירים עובדים זרים ולאחרונה נודע לאישה כי החברה רכשה את הבניין. לשתי החברות נכסי נדל"ן יקרים ושוויין עולה על שווי נכסיהן.
  8. חברות נוספות הן "חברות נכס" אשר מחזיקות נכסי נדל"ן מסוג מגרשים בעלי עשרות דונמים שעומדים לפני הפשרה לבניה. כן ברשותם פנטהאוז המושכר לדיירים והגג מושכר לחברות סלולר ודירת נופש בטבריה שמיועדת להשכרה. הרווח הנקי משתי החברות לחודש עומד על 140,000 ש"ח לפחות כפי הידוע לאישה מן המסמכים החלקיים שעמדו בפניה (85,000 ש"ח מ— ו- 56,000 ש"ח מ— בשנת 2014). השכירויות מכל הנדל"ן שבבעלות המשפחה היא כ-50,000 ש"ח לחודש (פנטהאוז לדיירים ולאנטנה סלולרית).
  9. במרץ 2016 הגישה האישה בקשה ליישוב סכסוך. יחסי הצדדים החלו להיות מתוחים בסביבות שנת 2012 ומאז הבעל מנסה להציג לאישה מצב מלאכותי של מחסור כלכלי. הוא מכניס לחשבון שעל שם האישה שמשמש למימון כל צרכי האישה והילדים והבית, סכום הנמוך מסכום ההוצאות החודשי, באופן שהחשבון יישאר במינוס ואף הקטין את מסגרת האשראי בבנק בעוד את הוצאותיו ברוחב יד הוא מוציא מהחשבון שעל שמו. הוא הפסיק לתקן קלקולים בבית, חור בקיר גבס ותריס בסלון ברוחב 6 מטר שכבר שנה לא נפתח, וייבש את הגינה. בבית יש מחשב אחד לכל המשפחה והבעל מסרב לרכוש מחשבים נוספים לילדים, הנחוץ להם לעבודות בית הספר.
  10. הבעל בנה לאישה תקציב משפחתי בשיעור העומד על חצי מהסכום שהמשפחה צרכה. האישה לא הסכימה להתנהל על פי התקציב שהבעל הציג והזמינה יועץ כלכלי לניהול משק הבית ב-11/14 על מנת להבין בדרך זו איפה עומדת המשפחה מבחינה כלכלית ומה רווחיו של הבעל. הבעל התבקש להציג את דו"חות הנהלת החשבונות ורווחיו אולם סרב להציגם למומחה. מאז ועד היום הבעל מסתיר מהאישה את הכנסותיו בעוד שקודם לכן שיתף אותה בכספים במיליוני שקלים. כיום היא לא יודעת מה גובה הכנסותיו/או רווחיו אך השכל הישר אומר כי רווחיו עלו עוד יותר משנת 2014 לרבות השבחת כלל נכסי הנדל"ן. יצוין כי ביחידת הסיוע במסגרת בקשה ליישוב סכסוך שהגישה האישה טרם הגשת תביעה זו, הבעל התבקש להציג את רווחיו, אך גם שם נמנע מלהציגם.
  11. כאמור לחברה היה מחזור מכירות של 14.5 מיליון ש"ח לשנה כבר בשנת 2004. בסוף 2013 שילמה מע"מ חודשי של 345,000 ש"ח על 3.5 מיליון ש"ח עסקאות לחודשיים . מצ"ב דו"ח מקדמות על פי מחזור ודו"ח מע"מ, מסומן כנספח א'.
  12. מצ"ב דו"ח סיכום פעילות — ב- 2013 עם מכירות של בין 850,000 ש"ח ל-1 מיליון ש"ח לחודש, מסומן כנספח ב'.
  13. ריכוז יתרות לחשבון — לסוף שנת 2014 היה מזומן בסך 1.330 מיליון ש"ח בחשבון והלוואה בסך 640,000 ש"ח, מצ"ב ריכוז יתרות סוף 2013 מסומן כנספח ג'.
  14. הכנסות מהשכירויות מכל הנדל"ן הפרטי שבבעלות המשפחה הם כ-50,000 ש"ח לחודש למיטב ידיעת האישה והן בשליטת הבעל.
  15. האישה החלה לעבוד בשנת 2014 כפקידת רכש ומשתכרת סך של 1,800 ש"ח לחודש בממוצע. מצ"ב תלושי שכר של האישה לשנה האחרונה מסומן כנספח ד'.
  16. למרות הרווחים הגדולים הבעל במשך ארבעת השנים טרם הבקשה ליישוב סכסוך הוגשה, מנסה ליצור לאישה מצב וירטואלי של מחסור.
  17. רמת החיים גבוהה מאוד כפי הנהוג במשפחה עשירה. הם מתגוררים בבית פרטי בעל שלוש קומות +מרתף. הם יצאו בעבר לחופשות משפחתיות באיטליה וביוון, הילדים היו עם האם בטיול לרוסיה לבדם לאחרונה באוגוסט 2016 נסע האב עם הילדים לשבוע לבולגריה(זו הפעם הראשונה שהוא לוקח את ארבעת הילדים).
  18. הילדים יוצאים לבילויים כגון: סרטים, הצגות, לונה פארק מנוי למרכז ספורט ועוד. הילדים משתתפים בחוגים ורוכשים ביגוד והנעלה יקרים.
  19. האישה מעסיקה מנקה שעלותה כ- 3,000 ₪ לחודש.
  20. לילדים ולאישה ביטוחיי בריאות וביטוי חיים יקרים ורבים המגיעים לסך של בין 5,000 ל 12,000 ש"ח לחודש.
  21. יש הוצאות נוספות אותן מממן הבעל ישירות מחשבון החברה וחשבונו הפרטי. מצ"ב חשבוניות המלמדות על תשלום חשמל וארנונה מחשבון החברה בשנת 2004 מסומן כנספח ז'.
  22. בשנה האחרונה עמדו הוצאות האישה והילדים על סך של כ- 50,000 ש"ח לחודש, וזאת מחשבון הבנק שעל שם האישה. מדובר בעיקר בהוצאות האישה והילדים שכן הבעל מוציא עיקר הוצאותיו האישיות מהחשבון הרשום על שמו בלבד והם אינם חלק מסך של 50,000 ש"ח לעיל. מדובר בחלק מצרכיהם שכן הבעל מצמצם הוצאות נחוצות.
  23. טרם החל המתח ביחסי הצדדים החליפה האישה רכב כל ארבע שנים (בעבר היה לה רכב אאודי). בשנת 2008 רכש לה הבעל את הרכב הגדול השברולט קפטיבה, לצורך נוחות הילדים, אך ב- 2012 סרב להחליף את הרכב לאור יחסי הצדדים ובתקופה שהחל לחסוך בהוצאות נחוצות. כעת הרכב אינו תקין ומושבת. גם אם יתוקן, הוא אינו במצב טוב ובטיחותי לנסיעה עם ארבעה ילדים קטנים, ומבוקש כי הבעל ירכוש לאישה רכב חדש באותה רמה, לשימושה ולשימוש הילדים כחלק מחובתו למזונות אישה. יצוין שהוא נוהג ברכב אאודי 4 חדש שהחליף מלפני כשנה שנתיים.
  24. השימוש ברכב, נכלל בגדר מזונות. כל טובת הנאה הנדרשת למען רווחתה של האישה מבחינת צרכי חייה. כמו מדור גם הענקת זכות השימוש במכונית, שיש לה השלכה על הסכומים הדרושים לאישה ולילדים על הוצאותיהם היא בגדר תביעת מזונות-להגיע לבית משפט במונית, קניות, הסעת הילדים, כסאות בטיחות. ראה בר"ע 258/81 ליפשיץ לז (3) ע"מ 645, 650. מבוקש לחייב את הבעל לרכוש לאישה רכב ברמה שהיו רגילים אליה האישה והילדים.
  25. הילדים מטופלים בריטלין וכן נזקקים לטיפול אצל פסיכולוג וכך גם האישה, בסכומים גבוהים המגיעים לכ- 2,500 ש"ח לחודש כיום. התאומים מאובחנים עם קשיי למידה וזקוקים לעזרה חיצונית אינטנסיבית אך הבעל לא מסכים. הגדולים זקוקים לשיעורים פרטיים אך הבעל מתוך עיקרון לא מסכים. מבוקש לחייבו במלוא עלות שיעורים פרטיים והוראה מתקנת כנגד הצגת קבלות.
  26. לילדים קשיים שונים המצריכים טיפול מאמץ שכולו נופל על כתפי האישה.
  27. הנתבע חייב במזונות התובעת לפי הדין היהודי, החל על הצדדים, בהתאם לסעיף 2(א) לחוק לתיקון דיני משפחה (מזונות) התשי"ט – 1969. לכן, לפי הכלל של עולה עימו ואינה יורדת, חייב הנתבע במזונות התובעת לפי רמת החיים הגבוהה אשר היא הורגלה אליה, הרבה מעבר להכנסותיה מיגיעתה. יצוין, כי היות והתובעת תלויה כלכלית לחלוטין בנתבע לצורך פרנסתה שאינה מסוגלת לעמוד ברשות עצמה לאור השנים הארוכות בהן עבדה עבורו והקדישה את זמנה לניהול וטיפול במשק הבית ובארבעת הילדים ועזרה לו בעסקים.
  28. בנוסף, יש לקרוא לתוך מערכת יחסיהם של הצדדים הסכם מכללא לפיו הנתבע ימשיך ויישא במזונות התובעת גם במקרה של פרידה בין הצדדים וזאת עד אריכות ימיה של התובעת שכן נטל הפרנסה הוטל על כתפיו של הנתבע לאורך כל תקופת נישואיהם.
  29. הנתבע הינו יהודי ועל פי דינו האישי, החל בהתאם לסעיף 3(א) לחוק לתיקון דיני משפחה (מזונות) התשי"ט – 1969, חובתו כאב לשאת במזונות ילדיו.
  30. חובת אב במזונות ילדיו, מעבר לצרכים ההכרחיים, משתנה ממקרה למקרה, והיא נקבעת בהתאם ליכולתו הכלכלית מה שבענייננו מלמד כי יש לפסוק מזונות ביד רחבה (ראו: ע"א 591/81 פורטוגז נ' פורטוגז, פ"ד לו(3) 449; ע"א 210/82 גלבר נ' גלבר, פ"ד לח(2) 14); ובתמ"א (חי) 663/92 פלונית נ' פלוני, פ"מ נה(1) 37, ע"י כב' השופט שווילי:

"…ילדים של עניים צריכים להסתפק במזונות ההכרחיים ואילו מי שהוריו אמידים, זכאים למזונות ביד רחבה יותר בנחת ולא בצער ברווח ולא בצמצום".

  1. לילדי עשירים מגיעים מזונות גבוהים, מאחר והם אינם צריכים לוותר על מה שילדי עניים מוותרים. ראה דברי שרשבסקי בספרו, בעמ' 380-381:

"… צרכיהם של ילדים עשויים להיות שונים זה מזה ואין להעלים עין מכך שלילדי עניים אין אותם הצרכים כמו לילדי עשירים, כי ילדי עניים צריכים לפעמים לוותר על דברים דרושים שיש לספק לילדי עשירים…אם האב אמיד, יש גם מקום לחייבו, מדין צדקה ולא מדין מזונות, לתת לילד לא רק מה שהכרחי אלא גם מה שראוי לו וזה בוודאי תלוי גם באפשרויות הכספיות של האב" (שרשבסקי, בעמ' 381;).

  1. בית המשפט הנכבד יתבקש לחייב את הנתבע במזונות ילדיו על פי הוצאותיהם וצרכיהם בפועל ועל פי רמת החיים בה הורגלו לחיות. ההלכה היא כי "על רמת החיים ניתן ללמוד בין היתר מאופי המדור בו התגוררו הצדדים, תכולת הבית, סוג הרכבים ואפיון התנהלות חיי המשפחה" תמ"ש (ת"א) 8827-01-10 צ.ע. נ' צ.ד. (פורסם בנבו, 16.5.2010). בחינתם של אלו מובילה למסקנה כי התובעת והילדים חיו חיי רווחה ברמה גבוהה מאוד.
  2. אין חולק, כי בעניינם של הצדדים ולאור רמת החיים הגבוהה שחיו לאורך השנים ויכולתו של הנתבע מעל ומעבר לספק צרכים אלו – יש לפסוק מזונות זמניים על מנת לשמור על המצב הקיים.

הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד

  1. כמו כן, יש לחייב את הנתבע בהוצאות המשפט ובשכר טרחת עו"ד בסכום ריאלי כחלק בלתי נפרד ממזונות התובעת בסכום נוסף של 5,000 ₪ לחודש כחלק מחובת המזונות החלה על הנתבע וכדי להבטיח את השיוויון בין הצדדים בניהול ההליכים המשפטיים. מבוקש לפסוק זאת כבר במסגרת המזונות הזמניים.
  2. בעניין זה נקבעו מפי כבוד השופט דרורי בבר"ע 1081/05 (מחוזי-י-ם) (פורסם באתר פסק דין) הדברים הבאים היפים לענייננו:

"כאשר מדובר בפער כלכלי משמעותי בין בעל לבין אישה, יש חשש כי אי פסיקת מזונות זמניים בשיעור הולם, תיצור פערי כוחות בין בני הזוג, בעת המשא ומתן לגירושין, ובעת ההליכים המשפטיים ביניהם… סבור אני – מבלי שרואה אני צורך לפתח עניין זה לעומקו – כי יש לשקוד, עד כמה שניתן, להביא את בני הזוג למצב פחות או יותר שוויוני מבחינה כלכלית בסיום הנישואין, ופועל יוצא מכך הוא כי במשא ומתן לקראת הגירושין ובהליכים המשפטיים שבין בני הזוג, מפרוץ הסכסוך ועד הגירושין עצמם, מן הראוי כי כל אחד מבני הזוג יימצא באותו מצב כלכלי, פחות או יותר… כאשר זו נקודת הפתיחה הכלכלית של ההתדיינות, ניתן יהיה להגיע בסוף ההליך, בהנחה כי הוא נוהל באופן צודק ושוויוני – אל המטרה הנכספת של כל הליך שיפוט שהוא "צדק המשפט", קרי: השווית בעלי הדין בכל עניין דיוני, וקביעת התוצאה על פי הראיות והטענות המשפטיות התומכות בצד זה או אחר".

  1. הפסיקה הכירה בהוצאות משפט למימוש זכויותיה וצרכיה האמיתיים של האישה כאב מזון שהיא זכאית לקבל מהבעל. (ע"א 330/56 פרידמן נ' פרידמן, פ"ד יא(1) 502, ע"א 496/78 פלוני נ' פלונית, פ"ד לג(2) 505, 51/78 פלונית- לג (2) 505, ות"א 90/86 לבנון תק-מח 91 (1) 62. בפרשה זו כל הפיצויים (נזיקין) הועברו לעורך הדין כשכר טרחתו ועל כן לא החשיבם בית המשפט כמעשה ידי האישה שיש לקזזם מדמי המזונות.

" הלכה פסוקה היא כי הוצאות שמוציאה אישה לשם ניהול המשפט כאשר המשפט הוגש על מנת לממש את צרכיה האמיתיים של האישה על הבעל להחזיר לה הוצאות אלו, ויש לראות יציאות כאלה, כולל תשלום שכ"ט לעו"ד, כאילו הם חלק מהמזונות הכוללים שחייב בעל לאשתו."

  1. לאור האמור, יש לחייב את הנתבע בתשלום מזונות התובעת והילדים בשיעור שיש בו כדי לכסות את מלוא צרכיהם, המפורטים לעיל, בין אלו ההכרחיים ובין אלו שמדין צדקה.
  2. לנתבע היכולת הכלכלית לספק את צרכי התובעת והילדים, והרבה מעבר לכך, מרכושו ומקורותיו הכספיים ובהתאם לרמת החיים אליה הורגלו בני משפחה וכפי שנהגו הצדדים בפועל.
  3. ארבעת הקטינים זקוקים למזונותיהם, ללא הוצאות מדור, בסך של 37,600 ₪ לחודש, והאישה בסך 26,500 ₪ מעבר להכנסתה ממעשה ידיה לפי הפירוט הבא ו/או לפי כל פירוט אחר המתחייב על פי השינויים ההכרחיים ו/או ע"פ כל פירוט אחר שכב' בית המשפט ימצא לנכון:

האישה

  1. סל מזון              2,500 ₪
  2. מוצרי ניקוי כביסה והגיינה 2,000 ₪
  3. ביגוד והנעלה 3,000 ₪
  4. קוסמטיקה ומספרה 2,500 ₪
  5. תרבות, בילויים ובידור(סרטים הצגות עיתונים וספרים)              1,500 ₪
  6. מתנות 1,500 ₪
  7. נסיעות ודלק                            3000 ₪
  8. ביטוח רכב וטסט-ממוצע חודשי 3,000 ₪
  9. חופשות הבראה וקורסים               2000 ₪
  10. תרופות               1000 ₪
  11. ביטוח רפואי, קופ"ח, פרטי וחיים                                                         3,500 ₪
  12. פסיכולוג 1,000  ₪
סה"כ                                                                                                                   26,500  ₪

קטין

  1. סל מזון 1,500 ₪
  2. מוצרי ניקוי כביסה והגיינה                                     1,000 ₪
  3. ביגוד והנעלה 1,500 ₪
  4. בילויים נופש ובידור(הצגות וספרים)               1,500 ₪
  5. מתנות וימי הולדת 500 ₪
  6. צעצועים ומחשב 500 ₪
  7. נסיעות (לרופאים, חברים, בילויים) 500 ₪
  8. חופשות הבראה                         1,500 ₪
  9. דמי כיס                                                                                500 ₪
  10. מספרה                                                              400 ₪
סה"כ                                                                                                                  9,400  ₪

קטינה

 

  1. סל מזון 1,500 ₪
  2. מוצרי ניקוי כביסה והגיינה                                     1,000 ₪
  3. ביגוד והנעלה 1,500 ₪
  4. בילויים נופש ובידור(הצגות וספרים)               1,500 ₪
  5. מתנות וימי הולדת 500 ₪
  6. צעצועים ומחשב 500 ₪
  7. נסיעות (לרופאים, חברים, בילויים) 500 ₪
  8. חופשות הבראה                         1,500 ₪
  9. דמי כיס                                                                                500 ₪
  10. מספרה              400 ₪
סה"כ                                                                                                                  9,400  ₪

קטין

  1. סל מזון 1,500 ₪
  2. מוצרי ניקוי כביסה והגיינה                                     1,000 ₪
  3. ביגוד והנעלה 1,500 ₪
  4. בילויים נופש ובידור(הצגות וספרים)               1,500 ₪
  5. מתנות וימי הולדת 500 ₪
  6. צעצועים ומחשב 500 ₪
  7. נסיעות (לרופאים, חברים, בילויים) 500 ₪
  8. חופשות הבראה                         1,500 ₪
  9. דמי כיס                                                                                500 ₪
  10. מספרה              400 ₪
סה"כ                                                                                                                  9,400  ₪

קטינה

  1. סל מזון 1,500 ₪
  2. מוצרי ניקוי כביסה והגיינה                                     1,000 ₪
  3. ביגוד והנעלה 1,500 ₪
  4. בילויים נופש ובידור(הצגות וספרים)               1,500 ₪
  5. מתנות וימי הולדת 500 ₪
  6. צעצועים ומחשב 500 ₪
  7. נסיעות (לרופאים, חברים, בילויים) 500 ₪
  8. חופשות הבראה                         1,500 ₪
  9. דמי כיס                                                                                500 ₪
  10. מספרה              400 ₪
סה"כ                                                                                                                  9,400  ₪
הוצאות דיור לחודש (ממוצע) לתובעים
  1. מים וארנונה 3,000 ₪
  2. חשמל 1500 ₪
  3. גז 50 ₪
  4. כבלים, אינטרנט ורשות שידור               600 ₪
  5. טלפון 150 ₪
  6. פלאפון 500 ₪
  7. אינטרנט 200 ₪
  8. בדק בית תיקונים ואביזרים מתבלים                1,250 ₪
  9. מנקה 3,000 ₪
  10. ביטוח דירה ותכולה 600 ₪
  11. מים לשתיה                                                                                     350 ₪
  12. גנן 1,200 ₪

סה"כ                                                                                                              12,400 ₪

60 אחוז עבור הקטינים מהוצאות מדור: 7,440 ₪.

40 אחוז לאישה 4,960 ש"ח

  1. בנוסף קיים חוב משכנתא בהחזר חודשי בסך 10,000 ₪ לחודש שעל הבעל לשאת בו.
  2. בנוסף לסכום המזונות הנ"ל על הבעל לשאת גם במלוא התשלומים הבלתי קצובים הבאים, עבור הילדים:
    • א. תשלום בגין הוצאות רפואיות חריגות כגון שיניים, אורטודנט, משקפיים ופסיכולוג, לרבות תרופות וריטלין לקטינים אבחונים דידקטיים ו/או אחרים.
    • ב. תשלום מלוא שיעורים פרטיים והוראה מתקנת.
    • ג. תשלום מלוא חוגים, צהרונים, קייטנות ומנוי שנתי לקאנטרי (הכולל חוגיי הילדים).
    • ד. תשלום מלוא הוצאות חינוך בבית הספר לרבות אגרות ורכישת ציוד בתחילת השנה וכן מסע לפולין לכל ילד.
    • ה. תשלום מלוא ביטוחים רפואיים בקופ"ח ופרטי וכן ביטוח חיים לקטינים כפי שמשלם כיום.
    • ו. שיעורי נהיגה לכל ילד.
    • ז. תשלום מלוא טיפולים אסטטיים ו/או קוסמטיים (כגון: הסרת שיער).
    • ח. תשלום חגיגות ימי הולדת לילדים וכן עלות חגיגת בר מצווה ובת מצווה וכל הכרוך בכך לרבות בוק, איפור, ביגוד לילדים, אולם, כיבוד, תשמישי קדושה.
  3. התובעים זכאים כי יינתן להם מדור שקט ושלו.
  4. לבית משפט נכבד זה הסמכות העניינית והמקומית לדון בתביעת התובעים, לאור הקירבה בין הצדדים ולאור מקום המגורים המשותף.
  5. אשר על כן יתבקש כב' בית המשפט כדלקמן:
    • א. להזמין את הנתבע לדין ולקבל את תביעת האישה והילדים ולפסוק דמי מזונות קבועים וזמניים על פי צרכיהם ובהתאם לרמת החיים הגבוהה שהורגלו לה, כפי שפורט לעיל.
    • ב. לחייב את הנתבע לשלם לידי ארבעת הקטינים מזונות זמניים וקבועים, בסכום קצוב של 37,600 ש"ח סה"כ החל מיום הגשת תביעה זו ולהצמיד סכום זה למדד יוקר המחיה, כשהעדכון יעשה מידי חודש בחודשו.
    • ג. לשאת בנוסף לסכום המזונות הנ"ל, במלוא התשלומים הבלתי קצובים כאמור לעיל.
    • ד. כמו כן יתבקש בית המשפט הנכבד לחייב את הנתבע לשלם לידי התובעת את הוצאות החזקת הבית בסך של 12,400 ₪ לחודש.
    • ה. בית המשפט יתבקש אף לחייב את הנתבע להמשיך לשלם מלוא החזר חוב המשכנתא החודשי בסך של 10,000 ₪ לחודש וזאת עד לפירעון מלוא החוב או עד למועד איזון המשאבים וחלוקת הזכויות בין הצדדים.
    • ו. כן לשלם לאישה בגין מזונותיה סך של 26,500 ש"ח לחודש. כן מתבקש בית המשפט לחייב הנתבע להעביר לידי התובעת סך של 5,000 ₪ לחודש בגין כיסוי הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד.
    • ז. להורות לבעל לרכוש רכב חדש לאישה ברמה של הרכב שברולט קפטיבה הלא תקין שברשותה המהווה חלק מחובת המזונות של הבעל כלפיי האישה.
    • ח. לשאת בכל תשלום בגין הוצאה רפואית חריגה לאישה לרבות: שיניים, משקפיים ועוד.
    • ט. לחייב הבעל להמשיך ולשלם מלוא ביטוחים פרטיים, בריאות, חיים, רכב ורכוש לאישה ולילדים.
    • י. לקבוע כי כל סכום שלא ישולם במועדו יישא הפרשי הצמדה וריבית כחוק מיום החיוב ועד התשלום בפועל.
    • יא. ליתן לתובעים מדור שקט ושלו.
    • יב. לפסוק כי המזונות ישולמו לכל ילד עד הגיעו לגיל 21.
    • יג. ליתן כל צו וסעד שיידרש לצורך הבטחת מדורם ומזונותיהם של התובעים על פי כל דין.
    • יד. לחייב הנתבע בתשלום הוצאות המשפט ובשכר טרחת עו"ד בתוספת מע"מ.

טלי אויזרוביץ, עו"ד לענייני משפחה

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support