03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מדריך למתגרש – כל מה שצריך לדעת על הליכי הגירושין בישראל

בספר סודות הגירושין ריכזתי בתמצית את הצמתים העיקריים והדרכים השונות אליהם ניתן לפנות לאחר פרוץ משבר הגירושין.

הספר הוא מעין מפת דרכים של הליך הגירושין עצמו על כלל מרכיביו. הוא אינו נועד כתחליף לייעוץ משפטי אבל יאפשר לכם להתכונן לפגישה עם עורך דין לענייני משפחה.

האסטרטגיה איך ניגשים להליך היא העצה החשובה מכל. אתם צריכים לקחת החלטה על אילו עקרונות תעמדו ומה חשוב לכם ביום שאחרי ההליך. כל צעד שתנקטו יגרור צעד נגדי של בן/בת הזוג ולכן התכנון המקדים הוא המפתח להליך גירושין קצר ככל שניתן, אשר יאפשר לכם להתחיל מהר ככל שניתן בחיים שאחרי.

 

השאיפה היא להגיע להפרדות תוך הסכמה, אך כזו שתחזיק מעמד לאורך שנים. הפרדות ללא עיסוק בכלל ההיבטים הנוגעים לגירושין – מזונות, חלוקת רכוש, משמורת והסדרי ראייה עלולה להביא לפתיחת הליכים בעתיד ולכן ההפרדות חייבת להיעשות בצורה מקצועית ומלאה.

הפרדות זו חשוב שתעשה על ידי עורכי דין אשר עוסקים ייעודית בתחום דיני משפחה. עורך דין יבצע את התכנון המקדים ויסייע לכם לקבל את ההחלטה מהי האסטרטגיה הנכונה עבור המקרה שלכם – האם פניכם לניסיון להגעה להסכם עם בן/בת הזוג או לתביעות בבית משפט.

 

כאמור הסכם היא האלטרנטיבה העדיפה במרבית המקרים ונדרש שהסכם הגירושין יכיל את כלל ההיבטים עליהם נדרש להסכים ויחזיק את מבחן הזמן.

באם ההסכם אינו משרת אתכם או שנגררתם להליך משפטי אזי נדרש תכנון אסטרטגיה אשר מותאמת לפסיקה העדכנית ולהליכים הצפויים בבתי המשפט.

הימנעו מצעדים דרסטיים כמו הגשת תלונות שווא במשטרה אשר לבסוף יכולים לשמש כנגדכם.

 

אל תעשו צעדים נחפזים ואל תגררו על ידי בן/בת הזוג להחלטות שלאחר מכן תצטערו עליהם. כדוגמת הליכה לעורך דין של הצד השני שייצג את שניכם (לעולם האינטרס שלו יהיה של בן/בת הזוג), העברת כספים לצד השני שלא דרך הסכם או חתימה על מסמכים ללא ייעוץ עם עורך דין.

באם המשפחה כוללת ילדים, אזי נדרש לעשות כל מה שניתן כדי להרחיק אותם ככל הניתן מהסכסוך ולהימנע מלהשתמש בהם ככלי בהליך המשפטי. טובת הילדים חשובה מכל.

גישור הינה אפשרות טובה מאד לניסיון להגיע להסכמה בין הצדדים כאשר נעזרים במומחים לכך.

 

באם טרם התחתנתם או שאתם אחרי החתונה ורוצים להסדיר את העניינים הרכושים והכספיים כך שלא יתפתחו לויכוח עתידי – הסכם ממון הינו כלי מצוין שימנע בעיות עתידיות. בדומה להסכם גירושין גם הסכם ממון נדרש שיעשה באופן מקצועי וכוללני כך שלא יאפשר לפרש אותו בצורה שונה או שיהיה כלי לניגוח בני הזוג תוך כדי הנישואין או אחרי היפרדות.

 

כל מקרה הינו לגופו ולכן ניתן לשמוע עצות מחברים ומשפחה אך להעבירם לבדיקת עורך דין גירושין בתל אביב. זכרו אין מקרה אחד דומה למשנהו ונדרש לגבש אסטרטגיה נכונה ומתאימה למקרה שלכם.

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support