03-5751257

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

עורך דין גירושין בתל אביב: להגיע להסכמות ביעילות

עורך דין גירושין בתל אביב ילווה אתכם באחת התקופות הסוערות בחייכם. כאשר זוג נשוי מחליט להתגרש הוא נכנס לסערת רגשות עצומה אשר יכולה להשפיע רבות על טיב הסכם הגירושין. בשלב זה נכנס משרד עורכת דין קורן-אויזרוביץ. עו"ד טלי אויזרוביץ תדע להבדיל עבורכם בין העיקר לטפל לייעץ לכם לגבי מגוון השאלות החשובות ביותר – עד לרגע החתימה על הסכם גירושין.

 

פרידה והרצון להתגרש מובילה לתקופה סוערת למדי; תקופה בה האמוציות מתפרצות – עד לכדי סכסוכים רצון לנקום לצד מעשים קשים ביותר. בטרם תפלו למדרון חלקלק ממנו יהיה קשה להתרומם מומלץ לפנות אל עורך דין מומחה בהליכי גירושין. לאורך פגישת הייעוץ תדונו על מספר נקודות חשובות:

  • איזה צד בזוגיות יזם את הפרידה? כך או כך עורך הדין ישוחח אתכם על ההתלבטויות השונות לקראת סיום זוגיות זו עיבוד ההלם – ואיסוף המידע הכלכלי החשבונאי והבנקאי (ולעיתים גם בעניין יחסים בין אישיים כגון בגידה) על הצד השני כך שידכם תהיה על העליונה.
  • בסיומו של תהליך איסוף המידע בו תמצאו שלל מסמכים (תדפיס כרטיס אשראי, תדפיס חשבון בנק, מאזן, דו"ח רווח והפסד, תלושי שכר, קרנות פנסיה, נסח טאבו ועוד) עדויות ותמונות חשובות תוכלו להתקדם בהליך הגירושין. חושדים שהצד השני בוגד? חוששים שמא בן או בת הזוג מתכננים לחטוף את הילדים? בזכות העדויות השונות שמצאתם כאשר תגישו את תביעתכם בהליך הגירושין בית המשפט ישקול את התיק לטובתכם.
  • הליך הגירושין הוא איננו קל שכן הוא כולל הסכמה על מספר נושאים חשובים. החל מחלוקת ההון והרכוש ועד הסכם משמורת הילדים. ככל שתגיעו להסכמות ברצון טוב ובמהרה – כך תוכלו לסגור פרק זה ולהתקדם בחייכם. אולם לא תמיד הדבר מתאפשר ואז אין ברירה אלא להביא את הדברים להכרעת בית המשפט.

 

סיוע בהיבט המשפטי והפיננסי

פתיחה בהליכי גירושין היא משימה קשה במיוחד בעיר כמו תל אביב – בה הגירויים והאטרקציות סובבים אותנו. כדי להגיע להבנות כראוי יש לפנות אל משרד עורכת הדין קורן-אויזרוביץ טלי. משרד זה הפועל לאורך 20 השנים האחרונות מחזיק בידע ובניסיון רב בדיני משפחה ובייצוג בבתי המשפט ובתי הדין הרבניים. אשמח לעזור לכם בהיבט המשפטי הכולל היבטים פיננסיים תוך שימוש בידע שצברתי במהלך השנים לרבות מהכלים שקיבלתי מהלימודים הגבוהים לתואר בכלכלה.

מתעניינים בייעוץ לגבי משמורת משותפת, מזונות, חלוקת הרכוש, הסכמי ממון או ירושה?

השאירו את הפרטים הבאים וניצור אתכם קשר בהקדם

מאמרים נוספים בנושא

קידום אתרים לאוס קידום אתרים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support